کد خبر: ۲۳۲۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

«دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور در سفر خود به استان زنجان، با حضور در شهرستان طارم از عملکرد اداره دامپزشکی این شهرستان بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان زنجان، دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور عصر روز پنجشنبه به همراه «دکتر خداویردی» معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و «دکتر جهان پیما» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای دامی با حضور در شهرستان طارم از عملکرد اداره دامپزشکی شهرستان طارم و روند عملیات واکسیناسون دامی بر علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید ریاست سازمان و هیئت همراه در اداره دامپزشکی شهرستان حضور یافته و با همکاران این اداره دیدار و گفتگو نمودند.

صفری رئیس شورای شهر آببر ضمن عرض خیرمقدم به رییس سازمان دامپزشکی کشور و همراهان از زحمات دکتر یوسفی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان طارم در تامین غذای سالم، نظارت دقیق بر کشتار دام و کنترل مراکز عرضه فرآورده های خام دامی تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در ادامه حیدری عضو شورای شهر آببر با اشاره به اینکه شغل اکثریت مردم این شهرستان دامداری می باشد و اقتصاد این شهرستان به دامداری وابسته است، به نبود ساختمان مناسب اداره دامپزشکی شهرستان اشاره نموده و اظهار نمود با توجه به آماده بودن زمین اعتبارات لازم جهت احداث ساختمان اداره دامپزشکی تخصیص یابد.

یوسفی رئیس اداره دامپزشکی شهرستان طارم با ارائه آمار دامی شهرستان بیان نمود: این شهرستان دارای یکصد هزار رأس دام سبک، 20 هزار رأس دام سنگین، 13 واحد پرورش مرغ و بوقلمون، 13 واحد استخر پرورش ماهی و 7000 کندوی زنبور عسل می باشد.

وی در ادامه افزود: ساختمان اداره دامپزشکی این شهرستان استیجاری، کوچک و مستهلک می باشد و با توجه به آمار بالای دامی در این شهرستان، جهت ارائه خدمات مطلوب تر از رئیس سازمان دامپزشکی کشور درخواست نمود که ساختمانی در شأن این اداره احداث گردد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به جدیت و اهمیت در واکسیناسیون دام، نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی، وجدان کاری و برخورد مناسب با دامداران گفت: موضوع تأمین اعتبار اولیه جهت احداث ساختمان دامپزشکی در موافقت نامه‌های ملی سال جاری لحاظ گردد و نسبت به تامین اعتبار لازم برای آغاز پروژه قول مساعد دادند.

در ادامه این سفر رئیس سازمان دامپزشکی کشور از روند عملیات واکسیناسون دامی بر علیه طاعون نشخوارکنندگان کوچک در منطقه شکار ممنوع خرمنه سر بازدید و با دامداران این منطقه به گفتگو پرداختند.

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
0
0
ای کاش ریس سازمان از اداره کل اذربایجان غربی هم بازدید می کردن تا با مشکلات بخش خصوصی در اداره دارو درمان بیشتر اشنا می شدن...
نظر شما
ادامه