کد خبر: ۲۳۲۶۳
تعداد نظرات: ۳۳ نظر
کدام حرفه بخش خصوصی است که پروانه فعالیت آن را دستگاه دولتی صادر می‌کند/ شرایط امروز کشور قانون شکنی را برنمی‌تابد/ چوب لای چرخ گذاشتن و بازی با الفاظ و دور زدن قانون هر چه باشد، قطعاً خدمت محسوب نمی‌شود ...
888

با سلام و تشکر از فرصتی که در اختیار ما قرار دادید. لطفاً خود را معرفی نمایید.

با سلام و تشکر از وبسایت حکیم مهر که انصافاً جای خود را به عنوان یک شبکه اطلاع رسانی ویژه دامپزشکی به خوبی باز کرده است. من بهمن جاوید لامعی فارغ التحصیل رشته دامپزشکی از دانشگاه تهران در سال 1370 هستم و در حال حاضر به عنوان کلینیسین بخش خصوصی و کارشناس رسمی دادگستری در استان قزوین فعالیت داشته و در دوره های اول و دوم عضو شورای نظام استان بوده و مسئولیت دوره سوم شورای استان را به عهده دارم و اخیراً نیز دوره کارشناسی حقوق را به پایان رسانده ام.

وضعیت دامپزشکی در استان قزوین را در یک جمع بندی کلی چگونه ارزیابی می کنید؟

استان قزوین چند ویژگی دارد. به لحاظ حاصلخیزی دشت قزوین منطقه ای نسبتاً برخوردار محسوب شده و بافت دامپروری و پرورش طیور با سابقه و مستحکمی دارد و در زمینه تولید محصولات دامی از استان های شاخص کشور است. از سوی دیگر به دلیل کوچکی نسبی مساحت و تعداد شهرستان ها و فاصله نه چندان طولانی آنها با مرکز استان، کنترل و نظارت دستگاه دامپزشکی دولتی به خوبی اجرا می شود و به همین دلیل بسیاری از طرح های بهداشتی و نظارتی دامپزشکی به صورت پایلوت در قزوین اجرایی شده و از نتایج آن برای اصلاح و تعمیم طرح ها در سطح ملی استفاده می شود.

اداره کل دامپزشکی استان از بدو تاسیس در زمان شادروان دکتر اویسی تا امروز کارنامه خوبی در انجام وظایف محوله ارائه کرده و در کنار آن بخش خصوصی قوی و مجرب کمک کار تولید دامپروری استان است. تعامل دستگاه دولتی دامپزشکی و بخش خصوصی دامپزشکی در طول این سالها بسیار خوب بوده که حاصل آن افزایش همزمان کارایی بخش خصوصی و توانمندی سیستم دولتی دامپزشکی بوده است.

تعداد اعضای نظام دامپزشکی قزوین و خلاصه ای از فعالیت های آن را بیان کنید.

در حال حاضر قریب به 600 نفر عضو نظام هستند که از این تعداد 160 نفر دکترای دامپزشکی و سایرین از همکاران کارشناس ارشد، کارشناس، کاردان و تکنسین دامپزشکی هستند. در دوره سوم شورای نظام استان ده ها دوره بازآموزی با حضور اساتید مطرح رشته های مختلف برگزار شده و در بخش رفاهی صدها مورد تسهیلات بانکی با همکاری بانک ها و موسسات مالی در اختیار اعضا قرار گرفته است؛ امکان خرید انواع مایحتاج و وسایل به صورت اقساط از فروشگاه های معتبر، تهیه بلیط مراکز ورزشی با تخفیف، رسیدگی به پرونده های تخلفات اعضاء که خوشبختانه تعداد قابل توجهی نبوده است، اجرای ماده 5 قانون نظام جامع دامپروری و صدور پروانه های بهداشتی مراکز دامپروری، اجرای ماده 19 آیین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی با همکاری اداره کل دامپزشکی استان، و اکنون آماده اجرای ماده 2 قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی هستیم.

لطفاً در خصوص قانون اخیر بیشتر توضیح دهید.

در سال 1389 مجلس شورای اسلامی قانون افزایش بهره وری در بخش کشاورزی را تصویب کرد. این قانون دارای مواد متعددی است که عمدتاً حوزه کشاورزی و دامپروری را در بر می گیرد. یکی از مواد قانون یعنی ماده 2 در واقع یک مطالبه به حق بخش خصوصی دامپزشکی را پاسخ می دهد. امروزه کدام حرفه بخش خصوصی است که پروانه فعالیت آن را دستگاه دولتی صادر می کند؟ پزشکان، مهندسین، وکلا، کارشناسان رسمی، اصناف و تقریباً تمام مشاغل پروانه های خود را از صنف مربوطه دریافت می کنند. این امر آنقدر بدیهی است که به قول علما تصور آن منجر به تصدیق می شود. اما به دلایلی که فعلاً جای بازگویی آن نیست این امر بدیهی و حق مسلم شاغلان حرفه دامپزشکی تا امروز به تعویق افتاده و متاسفانه صدور پروانه ها به صورت کاملاً مغایر قانون توسط دستگاه دولتی ادامه یافته است. روندی که در صورت تداوم ممکن است گریبان متخلفان را در آینده نزدیک بگیرد. شرایط امروز کشور قانون شکنی را برنمی تابد و نمونه های برخورد با مقامات مختلف تا بالاترین سطوح را همه در رسانه ها دیده و شاهد بوده ایم. آیا صدور پروانه یکصد و چند هزار پزشک از عمومی تا فوق تخصص با اعمال حاکمیت وزارت بهداشت منافات داشته است؟ آیا صدور پروانه وزیر محترم بهداشت توسط نظام پزشکی کسر شأن ایشان محسوب می شود؟ اکنون که مطالبه صنفی دامپزشکان بخش خصوصی مانند بسیاری از مطالبات دیگر دامپزشکی با این همه تاخیر و دیرتر و دیرتر و کندتر از همه صنوف جامه قانونی به خود پوشیده است، چوب لای چرخ گذاشتن و بازی با الفاظ و دور زدن قانون هر چه باشد قطعاً خدمت محسوب نمی شود.

چنانچه مطلب دیگری هست در پایان گفتگو بیان کنید.

لازم می دانم یک بار دیگر از تلاش های سایت حکیم مهر در پر کردن شکاف اطلاعاتی دامپزشکی تشکر کنم. بخش خصوصی دامپزشکی بازوی قدرتمند تولید دامپروری و ارتقاء سطح بهداشت و سلامت جامعه است. امروز مطالبه جامعه و حاکمیت ارتقاء سطح بهداشت و سلامت است و نقش حاکمیتی سازمان دامپزشکی کشور در این زمینه حرف اول را می زند. سازمان دامپزشکی باید با واگذاری تصدی ها و آزاد کردن نیروهای مجرب خود از بند تصدی گری، تمام قدرت تخصصی خود را مصروف مبارزه با بیماری های دامی و مشترک بین انسان و دام نموده و توانمندی خود را در این عرصه هرچه بیشتر به منصه ظهور بگذارد.

 

 

انتشار یافته: ۳۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
DVM
|
-
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
0
آقاى دكتر لامعى ، رئيس نظام همه استان ها كه مثل شما نيستند ،در استان ما رئيس نظام دامپزشكى به جاى اين كه مدافع حق و حقوق دامپزشك باشد ، به دنبال كارفرماست به خصوص اگر مرغدار يا مرغ مادر دار باشد !!
دكتر محمد موذن
|
-
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
ضمن تشكر از رياست محترم نظام دامپزشكي استان قزوين بخاطر حسن مديريت و إشراف كامل بر مسائل حقوقي و صنفي همكاران بخش خصوصي و پيگيري بجا و به موقع مطالبات أيشان أميدوارم تمديد پر وانه مطب أينجانب دكتر محمد مؤذن در بيستمين سال فعاليتم در بخش خصوصي در سال أينده با امضا و تأييد أيشان به عنوان رياست نظام دامپزشكي قزوين صورت پذيرفته تا أين أصل معطل مانده ماده دو إجرائي گردد.
ناشناس
|
-
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
1
0
این حرکتی بود که باید انجام میشد البته به شرط اینکه افراد نظام دامپزشکی هر استان رو هم افراد بخش خصوصی تشکیل داده باشند
متاسفانه در بسیاری از استانها نظام کاملا در اختیار بخش دولتی است و اجرای ماده 2 در این استانها تفاوتی در شرایط افراد بخش خصوصی نخواهد داشت
ناشناس
|
-
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
جناب دکتر لامعی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات جنابعالی آرزوی تحقق این خواسته دامپزشکان بخش خصوصی را خواهانیم.
ناشناس
|
-
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
از صراحت و شجاعت شما سپاسگزاریم
بالاخره یکی باید از بخش خصوصی دامپزشکی حمایت کنه و چه کسی بهتر از نظام دامپزشکی میتونه باشه
ناشناس
|
-
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
سلام من یک سئوال از دوستان دارم آیا در حال حاضر اصلا خود سازمان نظام دامپزشکی و نظام استانها قانونی هستند؟ مگر نه اینکه هر چند سال یکبار بایستی انتخابات برگزار شود و بعد اعضا شورای نظام مشخص شود؟در ضمن در استان محل خدمت بنده خود مسوول شورای نظام از بزرگترین مخالفان بخش خصوصی است چون خودش درمانگاه داره و نظرش اینه که همه صرفا بایستی زیر نظر ایشان فعالیت کنه .
ناشناس
|
-
|
۰۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
این که انتخابات برگذار نشده دلیل بر غیر بودن شوراهای نظام فعلی نیست
در انتخابات جدید به کسانی که فقط فکر خودشون هستند و به طور مستقیم و غیر مستقیم با بخش خصوصی عناد دارند رای ندید
دلسوز
|
-
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
رزومه کاری رئیس سازمانی که خود را غیر دولتی معرفی میکند، جناب دکتر محمدرضا صفری متولد سال ۱۳۵۱ فارغ‌التحصیل دکترای عمومی دامپزشکی از دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۶ است. دکتر صفری ۶ سال مدیریت اداره کل دامپزشکی استان قزوین، ۷ سال ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، معاونت فنی اداره کل دامپزشکی استان قزوین، ریاست اداره دارو و درمان و آزمایشگاه‌های اداره کل دامپزشکی قزوین، مسئول آبزیان و مسئول بررسی‌ها و مراقبت از بیماری‌های اداره کل دامپزشکی استان قزوین را در سابقه کاری ۱۷ ساله خود دارند.
جناب آقای دکتر صفری که 17 سال سابقه دولتی دارند با حکم رئیس جمهور و به پیشنهاد وزیر محترم جهاد کشاورزی تصدی گری سازمانی غیر دولتی!!!! بنام سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا را بر عهده دارند !!!
خوب الان باید خوشحال باشیم که دولت صدور پروانه ها را بر عهده یک نهاد غیر دولتی سپرده است !؟ به نظر شما به این میگویند خصوصی سازی ؟!
بهشاد بهشتیان
|
-
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
1
با سلام . ضمن تشکر از بیان مطلبی به این حد مهم و اساسی به عنوان یک تازه فارغ التحصیل امیدوارم این قانون به زودی اجرا شود تا علاوه بر ارج نهادن به ارگانی چون سازمان نظام دامپزشکی ، بسیاری از مشکلات و پیچیدگی های جاری که توسط بخش دولتی ایجاد می شود رفع رجوع شود و مواردی مثل امتیاز بندی ها و صدور و یا تمدید پروانه ها به راحتی و با نظم بهتری انجام شود . ب ب
محمدي
|
-
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
اقاي دكتر لامعي شما٧ ساله كه ريس نظام استان هستي ايا اين قانوني است متاسفانه دكتر صفري با اين تعهد به نظام امد كه انتخابات نظام استانها را در اسرع وقت انجام دهيد ولي حضور دكتر انصاري فرد و طاهري و... اينده نظام و انتخابات را با علامت سوال روبرو كرده براستي چرا نظام به جاي اين كارهاي پوپوليستي اقدام به لبرگزاري انتخابات نمي كند چه تخلفي بيش از اين
ناشناس
|
-
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
با سلام و تشكر از جناب آقاي دكتر لامعي،با توجه به موفقيت چشمگير نظام دامپزشكي استان قزوين در اجراي ماده ٥ ،اميدوارم صدور پروانه هاي اعضا بخش خصوصي نيز هر چه زودتر از بخش دولتي به نظام دامپزشكي استان واگذار گردد .
همانطور كه در ساير حرف نيز پروانه اعضا توسط اصناف و اتحاديه هاي مربوطه صادر ميگردد.با تشكر
ناشناس
|
-
|
۰۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
جناب دکتر لامعی سخن از دل ما می گویی........ سال های متمادی از عمر خود را صرف تحصیل در رشته مورد علاقه ام دامپزشکی در مقاطع عمومی و تخصصی کرده ام اما افسوس که سازمان دامپزشکی با دلایل بسیار واهی از صدور پروانه فعالیت اینجانب خودداری می کند. دقیقا مصداق تضییع حقوق شهروندی است.
کلینسین بخش خصوصی
|
-
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
آفرین به این شجاعت ، اگر در هر استان رئیس نظام درد کشیده بخش خصوصی بود خیلی کارها راحتتر و بدون بروکراسی و اعمال سلیقه های آن چنانی بدون .... انجام میشد .
شاغل در بخش خصوصی
|
-
|
۰۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
سلام ، تعجب یکی پیداشد که قدرت اعتراض داشته باشد و به نکاتی که قانونی است ولی با سیستهای بخش دولتی به چالش کشیده شده اشاره کند . آقای دکتر لامعی شما چون درس حقوق خوندید ، به قوانین اشراف دارید ولی تو استان ما فقط ...... می زنند و کار نمی کنند . و نظام استان بله قربان گوی بخش دولتی هستند و اسمشو می گذارند تعامل
دکتر جویای کار
|
-
|
۰۵:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
آقا سلام ، این ماده 2 چه کاری می کند ، چه منبع درامدی بوجودمی اورد ، و یعنی که چه ؟ بروید معضل بیکاری فارق التحصیلان را درست کنید ، همش دنبال قدرتید ، متاسف از خودم به چه امیدی درس خوندم
ناشناس
|
-
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
درود بر شما آقای دکتر لامعی . برای من یک جا سئوال دارد یعنی مدیر کل یک مجموعه نگران اینه که دیگر زیر کوم پروانه نمی تونه امضاء کنه یا حس می کنه قابلیتاش کمکم کم می شود و مجبوره بره دنبال کارهای مهمتر از امضاء پروانه ها بخش خصوصی . یعنی این امضاء ها قدرت نفوذشو در بخش خصوصی کم می کنه . الهی کشف الدجا به جمالهی
ناشناس
|
-
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
با سلام ، به نظر من همه دنبال قدرتند . خانه از پایه ویران است ، تا زمانی که بخش دولتی بخش خصوصی را هوووی خود می داند ، باید تغییر نگرش داد . افرادی اسمشان ماندگار است که می بخورند ، منبر بسوزانند ولی مردم آزاری نکنند ، اگر سازمان دامپزشکی دست اندازی می کند این از مجموعه ایی که 30 سال همفکر جایگزین هم شده اند انتظار بیشتری نمی توان داشت . باید دست از این دست اندازی های به ظاهر پوچالی برداشت و کمک به قشر عظیم سلامت جامعه کرد
مسئول فنی کشتارگاه
|
-
|
۰۵:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
1
با سپاس فراوان از تمامی همکاران برای من و امثال من فرقی نمی کند رئیس نظام استان پروانه مرا امضاء کنه یا مدیر کل استان . من زمانی احساس همصدایی می کنم که با چندین سال فارق التحصیلی رئیس مجوعه هیچگونه حمایتی از من دکتر دامپزشک نمی کنه و با یک تلفن مدیریت بحران و یا معاون استاندار حق و ناحق می کنه و طرف سرمایه دار را میگیرد . فقط امضاء اسمش زیر پروانه من می باشد و جای سفت میرسه تمام تلاشهای صادقانه مرا چشم پوشی می کند مبادا نماینده مجلس سمت مدیر کلی ایشان را به چالش بکشاند
ناشناس
|
-
|
۰۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
1
0
مدیریت محترم حکیم مهر با تشکر از شما که همواره زبان گویای این صنف بوده اید و اگر با کج سلیقه گیهای دیگران شمار را هم به چالش نکشانند . برخود لازم می دانم که اشاراتی به انجام موفق ایت آمیز اجرای ماده 5 قانون جامع دامپروری با مدیریت جناب صحیح و درست آقای دکتر صفری بنمایم که نشانگر توان بالای مدیریت ایشان در اجرای قانون دانست . حال نگران اجرای ماده 2 نیز نیستیم زیرا قانون ، قانون است و باید اجرا شود دیر یا زود فرقی نمی کند فقط دیگران دستمایه یک مدیر ............. می شوند . که وای به حال این همکاران
ناشناس
|
-
|
۰۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
با سلام ، مگر اجرای ماده 2 قانون افزایش بهره وری ، قاون لازم الاجرا نیست پس نگرانی بخش خصوصی چیست . شما که این را از بخش دولتی بگیرید دیگر چه ارج و غربی برایشان می ماند . دامدار و مرغدار که احترام گذشته را برایشان نمی گذارند . ادرات کل دامپزشکی استانها خط و خلوت شده و بیشتر چیزی که بین کارمندن به چشم می آید خوردن چای ، کامپیوتر بازی و .... تا ساعت 4 بعداز ظهر و آخرش حقوق ... و ..... من طی 2 سال در 3 استان مشغول به کار شده ام با مراجعه به اداره کلهای استان به چشم دیدم
دکتر دامپزشک
|
-
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
با سلام
خواهشمند است در خصوص عدم برگزاری انتخابات نظام دامپزشکی گزارشی تهیه کنید،چون الان تقریبا نظام تمامی استانها غیرقانونی هستند،هرچند قرار بود فروردین امسال انتخابات باشه اما باز به سال دیگه انداختنش،تافشار رسانه ای نباشه اینها زیر بار برگزاری انتخابات نمیرن.ممنون
دکتر معصومه معصومی ورکی
|
-
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
1
2
باعرض سلام و تشکر از جناب آقای دکتر لامعی (ریاست محترم نظام دامپزشکی استان قزوین ) بنده به عنوان عضو کوچکی از نظام دامپزشکی استان شاهد موفقیت چشمگیر نظام دامپزشکی استان قزوین در اجرای ماده ۵ به علت مدیریت و پیگیری ایشان در این زمینه میباشم
وامید دارم این ماده قانون نیز همانند موفقیت قبلی نظام استان،هرچه زودتر اجرایی و عملی شود .(دکتر معصومه معصومی ورکی )
ناشناس
|
-
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
با سلام و خسته نباشید خدمت کلیه فعالان سلامت جامعه
بنده کلنسین بخش خصوصی هستم در استان مازندران که ماهیانه مبلغ هفتصد هزار تومان اجاره مغازه پرداخت می کنم که به انضمام سایر هزینه ها به ماهی یک میلیون می رسه ( با 13 سال سابقه کاری ) و هر بارجهت تمدید پروانه میریم مبلغ در حد یک میلیونی باید هزینه کنیم در حالی که دوستان کاردان ، کارشناس ، مسئولین فنی و .... بدون هیچ هزینه و مجوزی به راحتی مشغول کار درمانی هستند و با دریافت ویزیتهای پایین شرایط کار را برای دامپزشکان سخت کرده اند. مشکلات اولیه کار ما هنوز حل نشده چه برسه به .........
دكتر سلطاني
|
-
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
اونهايي كه فكر مي كردند اگه نظام پروانه هارو صادر كنه بيشتر به فكرشون هست، الان برن تحويل بگيرن، ببينيد واسه پروانه دادن چيكار مي كنن.
رفيعي
|
-
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
با سلام خدمت همكاران محترم
بي شك راه ارتقاء دامپزشكي كشور برون سپاري وظايف تصديگري و توسعه بخش خصوصي است همانند همه كشورهاي دنيا ولي متاسفانه در كشور ما به جاي پرداختن به اين امر از ان سوءاستفاده مي گردد كه لازم است ريس نظام اول به ان پاسخ دهند
١- اگر شما اعتقاد به بخش غير دولتي داريد چرا بعنوان نماينده انتصابي وزير و با حمايت بخش دولتي ريس شديد چرا نگذاشتيد بخش خصوصي و انتخابي ريس شود
٢- ايا فكر نمي كنيد اگر به جاي دكتر خلج يك نيروي جهادي بود به دنبال اجراي قانون نبوديد چرا زماني كه دكتر دستور ريس سازمان بود دنبال اجراي اين قوانين نبوديد و اجراي اين قوانين را باعث تضعيف سازمان مي دانستيد حالا كه خلج ريس شده دم از اجراي قانون و كوچك شدن سازمان مي زنيد
٣- انتخابات نظام بيش از ٣ سال است كه به تاخير افتاده و چه بي قانوني بزرگتر از اين شما ابتدا پيش قراولان پدر خوانده را به نظام راه داده ايد تا پس از بازنشستگي ايشان نظام را حياط خلوت اين گروه ملعون نماييد
٤- هر انتخاباتي كه توسط اين گروه برگزار شود قطعا پيشاپيش محكوم است و بايد اعضاي سازمان با جمع اوري امضاء و انعكاس به ريس جمهور و وزير جهاد مانع از دست اندازي اين گروه شوند
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
تا زمانی که نظام دامپزشکی انتخابات را هرچه سریعتر برگزار نکند نمی تواند دم از خصوصی بودن و غیر وابسته به دولت بودن بزند، الان نظام دامپزشکی دولتی و وابسته به دامپزشکان کادر دولتی است، و فعالیت این روزهای نظام دامپزشکی هم با افراد انتصابی غیر قانونی است.
دامپزشک
|
-
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
شوراهای نظام در اکثر استانها انتخابی نیست و انتصابی است، هیچ فعالیت مثبت صنفی هم صورت نمی گیرد، نظیر استان البرز، چرا با توجه به منقضی شدن دوره نظام دامپزشکی ، انتخابات برگزار نمی گردد، چرا کسی به این سوال پاسخی نمی دهد.
ناشناس
|
-
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
0
0
توجه کنید هدف غایی این ها چیست ؟ نه مدافع بخش خصوصی هستندو نه به فکر آن ها فقط درآمد زایی برای نظام وارکان اصلی که خود جزیی از آن هستند. حسینی
ناشناس
|
-
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
نظام ............ تبدیل به معضل اساسی دامپزشکی شده است و عده ایی از این نهاد فقط در پی بهره برداری شخصی هستند
ناشناس
|
-
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
بلاهایی درراه هست . اگر بخش دولتی پروانه می دهد حب وبغضی ندارد وای به روزی که ..................... بخواهند پروانه بدهند چه شود؟ حال ببینید از طلا بودن پشیمان گشته ایم حسینی
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
با تشکر ازحسن تدبیر و زحمات جنابعالی و امید به اینکه این ماده در کل کشور بصورت اجرایی در بیاید و همچون نظام های سایر مشاغل نظیر مهندسی و پزشکی ,نظام دامپزشکی هم دارای قدرت عمل بیشتری شود که این امر به سود تمامی همکاران شاغل در بخش خصوصی خواهد بود.
دکتر سید مهدی هاشمی
ناشناس
|
-
|
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
سلام علیکم.مقام جدید آقای دکتر مثل اینکه کرسی وزارت شعار سازمان نظام دامپزشکی میباشد که جا دارد تبریک بگوییم.البته جا دارد عرض کنیم که ایشان همکاری تنگاتنگ و دوستی با رییس فعلی سازمان نظام که دارای پست دولتی دامپزشکی در شهرستان قزوین بود داشتند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۹
0
0
این پیام هر چند خیلی دیر درج میشه

ولی چون این اظهار نظر دکتر لامعی را دیدم که گفته "پروانه کدوم بخش خصوصی را بخش دولتی میده!!"
بهشون یادآوری میکنم که
همه پروانه های پزشکی (اعم از مطب و داروخانه و بیمارستان و کلینیک و آزمایشگاه ...) با امضای رئیس دانشگاه علوم پزشکی اون استان هست! نه نظام پزشکی.

میتونید برید تو نزدیکترین مرکزتون ببینید.
....................
این ماده 2 دیگه در اوج بی خیالی سازمان تصویب شد...
نظر شما
ادامه