کد خبر: ۲۳۲۶۹
تعداد نظرات: ۲ نظر

با حکم رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، «دکتر رضا کمیلی» سکاندار ریاست شورای نظام دامپزشکی خراسان جنوبی شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، در مراسم تودیع و معارفه‌ای که امروز با حضور دکتر محمدحسین انصاری مدیرحوزه ریاست و دکتر امیرعباس جعفری معاون سازمان نظام دامپزشکی، محمودی معاون استاندار خراسان جنوبی، رؤسای سازمان‌های جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان برگزار شد، دکتر رضا کمیلی به عنوان رئیس شورای نظام دامپزشکی استان خراسان جنوبی معرفی و از زحمات و خدمات دکتر محمود قربانزاده رئیس پیشین این شورا تجلیل به عمل آمد.

بر اساس این گزارش متن حکم دکتر کمیلی بدین شرح است:

جناب آقای دکتر رضا کمیلی

در اجرای ماده3 آئین‌نامه تشکیلات شوراهای استانی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران و با توجه به پیشنهاد اعضای محترم شورای نظام دامپزشکی استان، به‌موجب این حکم به‌عنوان رئیس شورای نظام دامپزشکی استان خراسان جنوبی منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و پیروی از منّویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سیاست‌های اجرائی دولت تدبیر و امید، در پیگیری و انجام امور محوله موفّق و مؤیّد باشید.

دکتر محمدرضا صفری رئیس سازمان

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آشنا
|
-
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
2
0
چرا دکتر صفری به تودیع و معارفه نرفت؟؟؟ آقا اون آقای با پیراهن آستین کوتاه دکتر انصاریفرده؟؟؟ خودشه؟؟؟ با آستین کوتاه؟؟؟ ............................ کت و شلوارش کجاست؟؟؟
نکنه با پیراهن و شورت ورزشی پرسپولیس رفته؟؟؟ تودیع و معارفه با آستین کوتاه؟؟؟؟ مگه داریم؟؟؟ مگه میشه؟؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
3
0
دکتر انصاری فرد پیراهن آستین بلندم بهتون میادا
نظر شما
ادامه