کد خبر: ۲۳۳۱۸
تعداد نظرات: ۲۶ نظر
صدور پروانه‌های دامپزشکی بر عهده نظام دامپزشکی گذاشته شد/ امکان رانت در صدور پروانه‌ها وجود ندارد/ نیازسنجی حوزه دامپزشکی در استان‌ها/ دستورالعمل جدید برای صدور پروانه داروخانه‌های دامپزشکی/ تعرفه جدید خدمات دامپزشکی بزودی اعلام می‌شود ...

 

حکیم مهر - نخستین آمبولانس دامپزشکی کشور با حضور رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور در بیمارستان دامپزشکی ایران در شهر شیراز افتتاح شد.

«دکتر محمدرضا صفری» هدف از راه اندازی این آمبولانس را خدمات رسانی به حیوانات کوچک جثه خانگی اعلام و خاطرنشان کرد: در صورتی که مردم عادی مبادرت به انتقال این حیوانات کنند، ممکن است مبتلا به بیماری های مشترک بین دام و انسان شوند و راه اندازی این آمبولانس می تواند از این اتفاقات جلوگیری کند.

وی افزود: پس از تماس مردم با بیمارستان حیوانات شیراز، حداکثر بعد از 15 دقیقه آمبولانس با حضور دامپزشک در محل حاضر می شود و حیوان را یا در محل و یا با انتقال به بیمارستان درمان می کند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده صدور پروانه کلینیک‌های دامپزشکی، داروخانه‌ها، آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های فعال در حوزه دامپزشکی به نظام دامپزشکی سپرده شده است.

دکتر صفری با بیان اینکه وقتی NGO هایی مثل نظام دامپزشکی تشکیل می‌شوند، مهم‌ترین وظیفه آن حفظ حقوق اعضا و حقوق افرادی است که از این نظام بهره می‌گیرند، افزود: دغدغه سازمان نظام دامپزشکی بیشتر از آن‌که متوجه وضعیت شغل بیکاران دامپزشکی باشد، متمرکز بر حفظ حقوق همکارانی است که در حال حاضر فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: صدور پروانه‌های خدمات دامپزشکی برعهده نظام دامپزشکی گذاشته شد و از همین امروز صدور این پروانه ها در استان مازندران شروع شده و در بقیه استان‌ها هم به سرعت اجرا می‌شود.

امکان ایجاد رانت در زمینه صدور پروانه‌ها وجود ندارد

صفری با تاکید بر اینکه امکان ایجاد رانت در زمینه صدور پروانه‌ها وجود ندارد خاطرنشان کرد: سازمان نظام پزشکی برای حفظ حقوق اعضای خود به طور حتم بهترین شیوه را برای طی مراحل صدور پروانه‌ها استفاده می‌کند.

وی تاکید کرد: سازمان نظام پزشکی کشور مسئول تعیین سیاست‌ها و ضوابط حاکمیتی برای صدور انواع پروانه‌هاست و این سیاست‌ها با طی مجرای قانوی به ما ابلاغ می‌شود.

رئیس نظام دامپزشکی کشور افزود: بر اساس این سیاست‌ها دستورالعمل‌ها در استان‌ها تدوین شده که بر اساس این دستورالعمل‌ها در استان‌ها کمیته‌ای به ریاست رئیس نظام دامپزشکی، عضویت اداره کل دامپزشکی به عنوان نماینده دولت، حضور اعضای شورا، نماینده انجمن صنفی و یکی از دامپزشکان معتمد شکل می‌گیرد.

وی بیان کرد: بر این اساس کاملا شفاف و با رعایت حقوق صنفی همکاران پروانه‌ها صادر می‌شود و با این اقدام می‌خواهیم کار را با کیفیت بهتر ارائه کنیم. همه نظام‌های مشابه ما این کار را انجام می‌دهند و نظام دامپزشکی باید زودتر اینکار را انجام می‌داد و براساس تعاملاتی که با دامپزشکی داشتیم این زمانبندی برای صدور پروانه‌ها انتخاب شد.

صفری تصریح کرد: من اعتقاد دارم به این دلیل که ما متشکل از اعضایمان هستیم و نماینده آنها هستیم و ترتیبات نظارتی بر عملکردمان به وسیله اعضا انجام می‌شود بنابراین امکان اینکه بخواهیم رانتی ایجاد کنیم وجود ندارد و در کنار همین امر ما تشکیلات نظارتی در سطح کشور و استان‌ها تعریف کرده‌ایم.

نیازسنجی‌های حوزه دامپزشکی باید در خود استان‌ها انجام شود

وی در مورد نیازسنجی حوزه دامپزشکی در کشور گفت: نیازسنجی‌های حوزه دامپزشکی باید در خود استان‌ها توسط رئیس نظام دامپزشکی و کمیته‌ نیازسنجی که به ریاست وی تشکیل می‌شود انجام شود تا مشخص شود در هر استان چه تعداد داروخانه، آزمایشگاه، مرکز مایه‌کوبی و غیره نیاز است.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور عنوان کرد: از این طریق نیازسنجی حرفه‌های تابلو‌دار و فعالیت‌های جدید در حوزه دامپزشکی سازمان‌دهی می‌شود و نیازهای استان‌های مختلف در این زمینه بررسی می‌شود.

ارائه دستورالعمل جدید برای صدور پروانه راه‌اندازی داروخانه‌های دامپزشکی

وی در مورد عدم صدور پروانه راه‌اندازی داروخانه دامپزشکی نیز گفت: به دلیل تغییراتی که در سیاست‌های حاکمیتی سازمان دامپزشکی انجام شده و براساس این سیاست‌ها نیاز به داروخانه را بازنگری کرده‌اند و گفته بودند که دو سال پروانه صدور داروخانه صادر نکنید که تقریبا الان دو سال تمام شده و دستور العمل جدید برای راه‌اندازی داروخانه‌های دامپزشکی ارائه شده است.

صفری افزود: در مورد مراکز واکسیناسیون نیز سیاست سازمان دامپزشکی این است که این مراکز در ذیل واحدهای خدمات درمانی قرار بگیرند به طور مثال بیمارستان‌های دامپزشکی خودشان بتوانند خدمات واکسیناسیون نیز ارائه کنند.

وی اظهار داشت: این سیاست‌های جدید در زمینه خدمات دامپزشکی در حال تدوین است و به نظر تغییر جدی در شیوه ارائه خدمات دامپزشکی رخ دهد و تاکید ما به نمایندگی از بخش غیردولتی بر این است که این سیاست‌ها باید با هماهنگی ما و براساس واقعیت‌های امروز، شرایط فعلیمان باشد.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: حداقل 5 هزار و 200 کلینیک دامپزشکی، 1700 داروخانه دامپزشکی، 300 آزمایشگاه و نزدیک به 1000 مرکز واکسیناسیون در کشور وجود دارد و هر گونه تغییر سیاست در این زمینه خدمات دامپزشکی باید طوری باشد که فعالیت این مراکز آسیب‌پذیر نشود.

آماری از تعداد بیکاران در حوزه دامپزشکی نداریم

وی در مورد آمار بیکاران مقاطع مختلف تحصیلی دامپزشکی در ایران عنوان کرد: حقیقت این است که آماری از تعداد بیکاران در حوزه دامپزشکی نداریم، اما یک کمیته کاری تشکیل شده و گروهی از همکاران درصدد جمع‌آوری اطلاعات در این زمینه هستند.

صفری اظهار داشت: از بعد حقوق بایت فعالیتی که همکاران ما انجام می‌دهند تعرفه‌هایی مصوب می‌شود که دغدغه ما اجرای این مصوبات است و به عبارتی دغدغه ما حفظ حقوق همکاران شاغل در حوزه خدمات دامپزشکی است.

وی افزود: بحث ارتقاء توانمندی دامپزشکان را به صورت جدی پیگیری کردیم و بر اساس آن با همکاری همه دانشگاه‌های کشور به ویژه دانشگاه شیراز محتوای آموزشی دانشگاه‌ها در رده دکترا تغییراتی کیفی داده می‌شود و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای برای ورود با بازار حرفه‌ای تعریف می‌شود و فضای قانونی این کار نیز مهیا است.

تعرفه جدید خدمات دامپزشکی بزودی اعلام می‌شود

رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور افزود: تعرفه جدید خدمات دامپزشکی در روزهای آتی به مراکز اعلام می‌شود.

رئیس نظام دامپزشکی استان فارس نیز در این مراسم گفت: آخرین نیازسنجی دامپزشکی در استان فارس مربوط به 5 سال پیش بوده است، اما نیازسنجی جدید استان اول مهرماه توسط کمیته نیازسنجی انجام و صدور پروانه‌ها به بخش خصوصی نیز از اول مهرماه در استان فارس آغاز می‌شود.

 

 

انتشار یافته: ۲۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر محمد لطفی زاده
|
-
|
۱۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. این آمبولانس های دامپزشکی که در شهر تهران در این سالها تردد کرده و می کنند و خدمات ارائه می دهند پس چی بودند که فرموده اند : (نخستین آمبولانس دامپزشکی کشور)؟!!! راستی سرانجام طرح دکتر آقامیری با موضوع (برای اولین بار در جهان!!! راه اندازی اورژانس دامپزشکی در کشور) به کجا رسید؟ ایشان هم همزمان با 14 مهر اعلام کردند اما نتیجه آن معلوم نشد! متاسفانه نظامی برای پاسخگویی مسئولین به وعده ها و نیز ارزیابی عملکرد آنان در این دنیا نداریم و این یکی از مهمترین مشکلات است. مسئول ما باید وقتی وعده می دهد به نحوی پاسخگو باشد که اولاً به آن وعده عمل کرده یا خیر و ثانیاً با مدیریت صحیح منابع را به سمت اجرایی کردن آن وعده برده یا به اتلاف منابع منجر شده است؟
موفق باشید
ناشناس
|
-
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
با سلام
به خوشی و میمنت
امیدوارم به هنگام صدور پروانه ها سوابق و امتیازات همکاران به شکل واقعی آن رعایت گردد ( امتیاز به صورت صوری و پولکی نباشد !!! ) در ضمن پیشنهاد می گردد پروانه ها رده بندی شده و بر اساس سابقه کاری پروانه مربوطه صادر گردد به طور مثال برای همکاری که هنوز مهر مدرکش خشک نشده پروانه داروخانه صادر نگردد ابتدا چند سالی مسئول فنی باشد بعد کلنسین شود بعد داروخانه دار و ..... با تشکر و آرزوی موفقیت
ناشناس
|
-
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
نخستین آمبولانس دامپزشکی کشور؟؟
پس آمبولانس بیمارستان دامپزشکی تهران چی بوده تو این چند سال ؟؟
دکتر حیدری
|
-
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
رییس محترم نظام صحبت از عدم ایجاد رانت کردند. کاش ایشان یک سری به نظام دامپزشکی ................ میزدند و میدیدند که رانت عجیبی بین بخش دولتی و نظام بوجود آمده و کلیه بازدیدهای آنان توسط بخش دولتی انجام و حق ماموریت هم از بخش دولتی و هم از نظام دریافت می کنند.
در صورتیکه بخش خصوصی در این پروسه شرکت داده نمی شود چونکه رییس نظام کارمند دامپزشکی میباشد
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
آجر نظام دامپزشکی یطوری کج گذاشتن که رانتی وجود نداره ... فقط پول میگیرند پروانه صادر می کنند کارها خیلی راحت تر انجام میشه... شما ریس محترم انتخابات نظام دامپزشکی برگذار کنید البته انتصابات نظام دامپزشکی ..
دامپزشکی از آذربایجان غربی
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
دوستان و همکاران عزیز
در این کشور پهناور کسی نیست بگوید که اخر سازمان نظام دامپزشکی که یک تشکیلات صنفی می باشد چرا باید وارد عرصه ای بنام صدور پروانه بهداشتی شود ؟ آخر کجای دنیا تشکیلات صنفی کار اجرایی غیرمرتبط می کند باز اگر پروانه داروخانه ، درمانگاه و ... را انجام می داد چیزی ولی صدور پروانه بهداشتی برای مرغداران ، دامداران و ... واقعا به بیراهه رفتن هست .نظام دامپزشکی فقط بدنبال کسب درآمد هست حال این کسب درآمد به قیمت بدبخت شدن یک کارشناس در ازای دریافت 100 هزار تومان می تواند با یک اشتباه کوچک زندگیش تباه گردد .
رضا
|
-
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
یکی نیست بهش بگه نزدیک 7 ماه از ابتدای سال 94 گذشته تازه میخواد تعرفه بدی ؟ از الان اقدام کنید برای تعرفه سال 95 . ای کاش رئیس نظام ما اینقدر شجاعت داشت یکمی از آبروی نداشته ما را بر می گردوند.
دکتر علیرضا خاکپور از شیراز
|
-
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
کاش امتیازبندی دوستان دامپزشک نیز روندی واقعی به خود گیرد و از این حالت ناعادلانه به در آید. فی المثل چندی پیش یکی از دوستان که بیش از 15 سال سابقه را در پرونده داشت برای کلینیک درخواست داده بود که در کمال تعجب امتیاز وی به امتیاز یکی از تازه دانش آموختگان این رشته که چند کلاس آموزشی هزینه بر را گذرانده بود هم نرسید!
خودتان قضاوت کنید که اگر هدف تنها گزینش فرد اصلح و ارائه بهترین خدمات به مردم باشد ، کدامیک از ایندو اولی ترند ؛ فردیکه سالیان سال در مناطق محروم زحمت کشیده، با خطرات مربوطه مواجه گشته و تجاربی عینی اندوخته یا دوستانیکه با تکیه بر استطاعت مالی خود و ثبت نام (و نه حتی شرکت) در کلیه کلاسهای نه چندان ارزان قیمت نظام دامپزشکی ، ره یکساله را عملا یک روزه می پیمایند!
آخر بر اساس چه منطقی امتیاز یکسال سابقه کار در شرایط سخت این شغل ، معادل با امتیاز یک کلاس بازآموزی چند ساعته 50 هزار تومانی در نظر گرفته میشود؟
یعنی وقت و سوابق یک دامپزشک اینقدر بی ارزش شده که یک سال آن معادل با 50.000 تومان درنظر گرفته شود! آیا بمنظور احترام قائل شدن به این حیطه نباید از خودمان شروع نمائیم؟ کاش به گفته دکتر لطفی زاده نظامی جهت ارزیابی عادلانه عملکردها داشتیم ؛ کاش ...
ناشناس
|
-
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
لطفا امتيازي براي دامبزشكان متخصص قايل شويد با تشكر بسيار از اقاي دكترصفري
ناشناس
|
-
|
۰۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
آغاز صدور پروانه های بخش خصوصی و سپرده شدن کار مردم به خود مردم مبارک
ناشناس
|
-
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
شما اگه راست میگی انتخابات برگزار کن؟
اگه راست میگی جلو کار بازنشسته ها رو بگیر؟
اگه راست میگی نظام پادشاهی اعضای نظام رو از بین ببر؟
اگه راست میکی به فکر اعضای نظام از دکتر تا کاردان گرفته باش که الان راننده آژانس بیشتر ازش درآمد داره؟
در پیشگاه خدا روزی پاسخگو خواهی بود...
دامپزشک
|
-
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
آقای دکترصفری جان عزیز:
آن آمبولانسی که افتتاح کردی راننده نمیخاد داداش من ازفرط بیکاری دررشته دامپزشکی گواهینامه پایه یکم گرفتم اگه خواستیداعلام کنید. باتشکردامپزشک جویای کار.
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
جناب آقاي دكتر صفري جناب آقاي دكتر خلج
قوانيني را پيگيري و مصوب نموده ايد كه جز به درد ........... نميخورد
آقايان راه دور نرويد لطفا بازرس يا بازرسيني را به آپارتمان نظام ........... بفرستيد تا نتايج درخشان واگذاري امور به نظام دامپزشكي بدون مطالعه را ببينيد برخي از دوستان كه براي به دست آوردن راي اقدام به قشون كشي لشگري از دانشجويان به ......... نمودند و حاصل آراي آنان براي خودشان يك شام ناقابل بود و به هيچ يك از وعده هايي كه سر آن شام كذائي به ما دادند عمل نشد در حال حاضر با گماردن نزديكان خود به امور در حال چاپ اسكناس با رقمهاي بالا مي باشند همچنين مقرر گرديده كه قشون راي دهي نو نوار گردد تا براي انتخابات جديد مجددا از قافله عقب نمانند
لطفا ترتيبي اتخاذ نمائيد تا جلوي قشون كشي دانشجوئي گرفته شود و درآمدهاي بالاي سي ميليون در ماه برخي مورد بررسي قرار گيرد و در انتها افراد صاحب خرد و با تجربه از خود استان سكان آن را به دست گيرند
متشكرم
دكتر ح و
ناشناس
|
-
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
روش جدید نظام دامپزشکی برای نظام پادشاهی خود ............................... زمانی که خواستید انتخابات برگزار کنید ،دوستان بالا شما را عوض می کنند و یکی دیگر به جای شما می گذارنند بعد ایشان نیز چند سال ریاست می کنند و این دور باطل تکرار می گردد .اتفاقا بر عکس صحبت شما جای رانت بسیار زیلد است اگر جرات و شجاعت دارید یک جلسه با حضور رسانه های مستقل برگزار نمایید تا یاد بگیرید جای رانت کجاست ........................ اعضای نظام پایانی ندارد. ................ برای ... خود و دوستانشان استفاده می کنند .ک-ق
آشناي قديم
|
-
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
آقا من فقط حرفم يك چيزه كار نظام دامپزشكي چيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دفاع از حقوق ؟؟؟؟ نه فقط وفقط حق عضويت و همين كار ديگري نميكنه .كار ديگه نظام دامپزشكي در جنگ با بخش دولتي اون چي گفته اين چي گفته تفرقه بابا همديگر رو تقويت كنيد نه تضعيف در پايان كار نظام دامپزشكي چييههه؟؟؟
ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
راست ميگه اگه نفع اقتصادي نداشته پس معناي بسيج دانشجوهاي دانشكده چي ميتونه باشه نگيد كه براي اصلاح امور بوده چون بي اختيار انسان ياد آقاي رفيقدوست مياقته كه با بنياد مستضعفان بنز وارد ميكرد بعدشم اون اختلاس به ياد ماندني و حالا هم آبها از آسياب افتاده دوباره وارد جامعه شدن
براي دكتر صفري در راه مبارزه با رانت هاي حاصل از قانونگذاريهاي بي پشتوانه آرزوي موفقيت دارم هرچند در سالم بودن شخص ايشان شكي ندارم
حسن موسي خاني
|
-
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
0
0
جناب آقاي دكتر صفري در كجاي دنيا ديده شده است يك عضو نظام كه تنها ثمره اش براي عضو ش يك شماره نظام ميباشد .اون هم يك ساله ؛ سيصد هزار تومان پول كمك بلا عوض به نظام دامپزشكي آذربايجان غربي نمايد واين كمك بلا عوض درپرونده ارزشيابي اش درج شود .آقا با اين اوصاف هر چي پول بده از كدام منظر ارزش پيدا ميكنه اين عمل قانوني است. طبق كدام قانون نظام دامپزشكي استان آذربايجان غربي اقدام ميكند بفرماييد ما هم بدانيم در ضمن فكر ميكنيد ما چقدر در آمد داريم كه اين همه بخشش كنيم
معترض
|
-
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
اقاي دكتر صفري لطفا سري به نظام .... بزن ببين ريس نظام استان برادرش را كه فارغ التحصيل دامپزشكي نبوده و كارمند نظام هم نيست با ان هيبت ترسناك كه ادم به وحشت مي افتد را در نظام مستقر نموده و ميليون ها تومان از امسال من براي صدور پروانه رشوه مي گيرد تازه شما را هم حساب نمي كنند
عضو شوراي نظام استان
|
-
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
اقاي دكتر صفري اعتقاد ما انجام تكاليف قانوني است ولي شما در زمان دكتر اقاميري در كنار دكتر دستور بوديد چرا انروز بر اجراي قانون تاكيد ننموديد و امروز كه دكتر خلج هست در راستاي تضعيف ايشان اقدام به اجراي اين قانون مي نماييد اگر فردي از دوستان جهاديتان نيز بود باز اينكار را مي كرديد اگر شما اينقدر قانونمند هستيد چرا انتخابات استانها را برگزار نمي كنيد چه تخلفي در نظام بالاتر از اين
ناشناس
|
-
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
بعضی از دوستان طوری نظر می دهند که انگار در سه سال گذشته دکتر صفری مانع شکل گیری شورای مرکزی و برگزاری انتخابات شده.!!! کارنامه همه مشخص است و مانع اصلی برگزاری انتخابات کسانی بودند که البته آرزوی فروپاشی یا تسلط مطلق بر نظام را به رویاهای بازنشستگی شان گره زدند.!!!!
كارمند نظام
|
-
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
0
0
بين دكتر صفري و دكتر اقاميري هيچ فرقي نيست هر دو انتصابي بوده و غير متعارف رياست نظام را گرفتند ولي دكتر اقاميري برش داشت و دو قانون و دهها ايين نامه را پيگيري كرد ولي دكتر صفري نه تنها در دولت بلكه در جهاد ونيز دامپزشكي هم جايي ندارد مشتيي ادم بازنشسته را اورده كه صبح ها بيايند صبحانه را نظام بخورند ويا جلسه اي همراه با ناهار يا روزهاي پنجشنبه برگزار نمايند بي هيچ خروجي
ناشناس
|
-
|
۰۴:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
لطفا بر كار نظام دامبزشكي مازندران نظارت شود با تشكر
یک دامپزشک
|
-
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
خوب یه مشکل به مشکلات دامپزشکی اضافه شد. نظام دامپزشکی صرفا یک بنگاه اقتصادی است، نظام را چه به صدور پروانه های خدمات دامپزشکی.
مسئولین از تجارب قبلی وظایفی که به نظام سپرده شد مانند صدور پروانه های اماکن دامی درس بگیرند.
تا کی آزمون و خطا و تصمیمات کلنگی
یک همکار
|
-
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
خیلی جالبه رییس سازمان نظام دامپزشکی آماری از دامپزشکان بیکار نداره. لابد شماره عضویت نظام دامپزشکی را وزارت بهداشت صادر میکنه. بریم از دکتر هاشمی بپرسیم. وای به حال دامپزشکی یک مملکت که مشکلاتش را وزیر بهداشت از مسئولان دامپزشکی بهتر میدونه. همون را که در مراسم 14 مهر پارسال گفت.
امسال هم دعوتش کنین ببینین اطلاعاتش از وزیر جهادکشاورزی، رییس سازمان و نظام دامپزشکی بهتر میدونه. والله بخدا
SASAN
|
-
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۸
0
0
نمي دانم نظام كه دراكثر استانها از خود دفتر و دستك و تجهيزات ندارد چطوري ميخواهد همه كاره دامپزشكي باشد0همكار
میرزایی
|
-
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
0
0
سلام
ضمن تشکر از زحمات اقای دکتر صفری
اگر شیوه انتخابات استانها اصلاح شود و بخش خصوصی ورود پیدا کند و قانون نظام صنفی اجرا شود
ان موقع صدور پروانه ها در نظام دامپزشکی عملی می شود
نظر شما
ادامه