کد خبر: ۲۳۳۷۸

«دکتر تاویلی» سرپرست اداره دامپزشکی شهرستان ری، به عنوان سخنران پیش از خطبه ها در نماز جمعه مورخ 27/6/94 شهرستان ری حضور یافت و درخصوص اهداف و برنامه های دامپزشکی و همچنین اقدامات این اداره در روز عید قربان به سخنرانی پرداخت.

دکتر تاویلی در اجتماع نمازگزاران شهرستان ری با اشاره به اهم اقدامات مجموعه دامپزشکی کشور در جهت تامین بهداشت و امنیت غذایی، تصریح کرد: دامپزشکی در جهت تامین اهداف بهداشتی گام های ارزشمند و بسیار مهمی برداشته و اساساً شعار دامپزشکی تامین بهداشت و امنیت غذایی از مزرعه تا سفره است.

دکتر تاویلی در ادامه ضمن برشمردن وظایف، اختیارات و اهم فعالیت ها، به اقدامات و نظارت های دامپزشکی استان و شهرستان ری در روز عید قربان پرداخت و عنوان نمود: درشهرستان ری تعداد سه اکیپ ثابت در آسایشگاه ها و مراکز خیریه، پنج اکیپ سیار در بخش های گوناگون شهرستان و چهار اکیپ ثابت در کشتارگاه های دام شهرستان آماده خدمت رسانی به شهروندان جهت بازرسی بهداشتی دام، گوشت و آلایش به صورت رایگان در روز عید قربان خواهند بود.

دکتر تاویلی ضمن برشمردن تعدادی از بیماری های قابل انتقال از طریق گوشت و آلایش دامی آلوده به شهروندان توصیه نمود، جهت سالم سازی، لاشه های استحصالی به مدت 24 ساعت و آلایش مربوطه به مدت 48 ساعت در دمای یخچال نگهداری شود.

وی در پایان ضمن تبریک پیشاپیش عید سعید قربان و قدردانی از نهادهای شهرستان و استان به سبب همراهی با دامپزشکی در جهت تامین بهداشت و امنیت غذایی، از امام جمعه محترم شهرستان و ستاد برگزاری نماز جمعه به جهت ایجاد بستر مناسب به منظور گفتگو با شهروندان قدردانی نمود.

 

 

نظر شما
ادامه