کد خبر: ۲۳۴۰۴

وبسایت «انجمن حمایت از حیوانات» نوشت:

با تلاش ها و پیگیری های چندین ماهه نمایندگی انجمن حمایت از حیوانات در آمل٬ اولین جلسه کنترل جمعیت و ساماندهی سگ های بی سرپرست در استان مازندران تشکیل گردید.

در این جلسه که با حضور مدیران کل سازمان دامپزشکی٬ صدا و سیما٬ حفاظت محیط زیست٬ معاونین بهداشتی دانشگاههای علوم پزشکی مازندران و بابل٬ نماینده دادستانی٬ نیروی انتظامی٬ نماینده شهرداران استان٬ رییس شورای اسلامی استان٬ معاونت خدمات شهری شهرداری ساری و نماینده انجمن حمایت از حیوانات در استان برگزار گردید، تصمیمات مقتضی جهت توقف کشتار سگ ها با گلوله و جایگزینی دستورالعمل وزارت کشور مبنی بر عقیم سازی٬ درمان و کنترل جمعیت این حیوانات گرفته شد.

به موجب این تصمیمات ابلاغیه تشکیل کارگروه شهرستان برای فرمانداران در ۷ شهرستان معین (بهشهر٬ ساری٬ قائم شهر٬ بابل٬ آمل٬ نوشهر و تنکابن) صادر و در این شهرها با همکاری تمامی ارگان های ذیربط٬ مراکز نگهداری٬ درمان و عقیم سازی این حیوانات دایر خواهد شد.

انجمن حمایت از حیوانات ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جناب مهندس وشتانی نمایندگی آمل این انجمن٬ از تمامی حامیان حیوانات در استان مازندران دعوت می کند تا برای اجرا و نظارت بر اجرای این مصوبه، ایشان را همراهی نمایند (تماس: ۰۹۱۱۱۲۱۴۵۰۰ آقای مهندس وشتانی)

 

 

نظر شما
ادامه