کد خبر: ۲۳۵۲۳

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور، دکتر هاشم زاده، معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق معاون دفتر دارو و درمان همچنین رییس گروه تولید داروهای دامپزشکی در روز یکشنبه 12/7/94 با اعضای سندیکای تولید کنندگان دارو و مکمل های دامپزشکی دیدار کردند.

در این دیدار تولیدکنندگان مکمل  و داروهای دامپزشکی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته دامپزشکی سوالات خود را در زمینه تولید و صادرات دارو با دکتر هاشم زاده مطرح کردند.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور ضمن پاسخ گویی به سوالات تولیدکنندگان اظهار داشت: سازمان دامپزشکی کشور از ارائه پیشنهادات از طرف تولیدکنندگان استقبال میکند و آمادگی دارد پیشنهادات سازنده را در قالب شیوه نامه به تصویب برساند.

دکتر هاشم زاده ادامه داد: نظارت بر تولید داروهای با  کیفیت لازم که از نظر بهداشت عمومی مخاطرات در پی نداشته باشد از وظایف معاونت تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور می باشد.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور ادامه داد: حمایت از تولید و از میان برداشتن موانع در جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات از دیگر وظایف سازمان دامپزشکی کشور است.

وی تاکید کرد: توسعه دانش و نوآوری در صنعت به ویژه همراه ساختن شرکتهای دانش بنیان و صاحبان سرمایه در این صنعت باید صورت پذیرد.

 

 

نظر شما
ادامه