کد خبر: ۲۳۵۷۵
تعداد نظرات: ۵ نظر

امیر فرماندهی بهداشت، امداد، درمان و رییس دانشگاه علوم پزشکی ارتش ج.ا.ایران در جمع دامپزشکان نمونه آجا، با تبریک روزملی دامپزشکی، از زحمات شبانه روزی دامپزشکان شاغل در آجا تشکر نمودند و ابراز امیدواری کردند که خانواده آجا بتواند قدردان زحمات این عزیزان باشد.

«امیر دکتر محمد حسین لشگری» با اشاره به شعار بهداشتی سال، از حضور دامپزشکان در قسمت کنترل ایمنی مواد غذایی ارتش تشکر نموده و افزود: هر چقدر جلوتر می رویم، ماموریت شما گسترده تر می شود و باید شاهد کارهای جدید تر و بروزتری از شما باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت عظیم تحقیقاتی دانشگاه آجا و آزمایشگاه حیوانات این مجموعه، خواستار حضور پررنگ دامپزشکان آجا در مراکز تحقیقاتی ارتش و نیز فعالیت گسترده در پدافند غیرعامل زیستی شدند.

دکتر لشگری با تقدیر از زحمات آزمایشگاه های مواد غذایی نزاجا و نهاجا، خواستار تقویت این دو مرکز مهم و ادامه همکاری خوب و صمیمانه با پدافند هوایی آجا و نداجا شدند.

وی با اشاره به گزارشات دریافتی از مراکز نظارتی آجا، مبنی بر پاک دستی و سلامت ناظرین بهداشتی آجا، که بازتاب اخلاقی بزرگی در مجموعه داشت، این سلامت نفس همکاران را ستودند و از دامپزشکان نمونه حاضر در جلسه خواستند، این روحیه را که قطعا در زیرمجموعه ایشان نیز وجود دارد، پاس بدارند  و تقویت نمایند.

دکتر لشگری با ذکر مثال مراکز مشاوره و روانشناسی و صدای مشاور آجا که تقدیر فرماندهی معظم کل قوا را در پی داشته است، افزود: تشکیلات دامپزشکی ارتش که سابقه فعالیتش با تاریخ ارتش ایران تقریبا برابر است، باید ساختار منسجم تری بیابد و با توجه به گسترش ماموریت های آن توسعه پیدا نماید.

امیر دکتر لشگری در پایان، با تقدیر از زحمات دکتر دباغ مقدم، درایت، گذشت و اخلاق نیکوی وی را ستودند و از مدیریت کارآمد ایشان ابراز رضایت و قدردانی نمودند.

در ادامه مراسم دکتر دباغ مقدم ، معاون بهداشتی فرماندهی بهداشت امداد ودرمان، با تبریک روز ملی دامپزشکی گزارش مختصری از فعالیت دامپزشکان آجا در فرایند خریدهای تمرکزی مواد غذایی ارایه نمودند و در ادامه از دامپزشکان نمونه آجا با اهدای لوح تقدیر و هدیه ویژه امیر فرماندهی بهداشت،امداد و درمان  تقدیر به عمل آمد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا خاکپور
|
-
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
0
روز ملی دامپزشکی بر کلیه دوستان شاغل در ارتش که از سالم ترین بخشهای این حرفه مقدس بشمار میروند ، خجسته و فرخنده باد.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
با سلام خدمت همکاران محترم حکیم مهر، اسامی دامپزشکان منتخب نظامی را جهت آشنایی با ایشان خدمت عزیزان بیننده ی سایت عرض می کنم:
1- مهندس امید قاسمی از نیروی زمینی
2- دکتر قربان یونسی از پدافند هوایی
3- دکتر اعظم بردپیشه از نیروی هوایی
4- دکتر علی شفیقی از نیروی دریایی
5- دکتر مهدی غلام بیگی از ستاد ارتش
6- دکتر حسین دینی طلاتپه از دانشگاه علوم پزشکی ارتش
برای همه ی این عزیزان و سایر همکاران دامپزشک نظامی، آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
از تبریک جناب دکتر خاکپور هم تشکر می کنم.
دکترمحمدرضانوری
|
-
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۸
0
0
درود بر دکتر لشکری و دکتر دباغ مقدم عزیزکه هر دو بزرگوار از مفاخر ارتش جمهوری اسلامی ایران می باشند
چوبچیان
|
-
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۹
0
0
جناب آقای دکتر دباغ مقدم , تبریک اینجانب را پذیرا باشید.
دکتر آراسب دباغ مقدم
|
-
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
0
از جناب دکتر نوری و جناب دکتر چوبچیان تشکر می کنم.
نظر شما
ادامه