کد خبر: ۲۳۶۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان البرز، معاون سلامت دامپزشکی استان به اتفاق قاضی ویژه گشت سیار تعزیرات استان، نماینده سازمان دامپزشکی کشور، مسئول حراست و بازرسی دامپزشکی استان و نمایندگان محیط زیست با همراهی کارشناسان اداره دامپزشکی نظرآباد از نمایشگاه غیرمجاز عرضه قناری و داروهای غیر محاز و تقلبی در نظرآباد بازدید سرزده بعمل آوردند.

«دکتر علیرضا جمالی» معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: با توجه به گزارش دفتر دارو و درمان سازمان دامپزشکی کشور مبنی بر احتمال برپایی نمایشگاه غیر مجاز قناری در استان البرز با توجه به بررسی های بعمل آمده و هماهنگی لازم با قاضی  ویژه گشت سیار اداره کل تعزیرات استان ، نماینده دفتر تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی ، به اتفاق مسئول حراست ، مسئول بازرسی ، رئیس اداره و کارشناسان دامپزشکی نظرآباد ، نیروی انتظامی ویژه قاچاق کالا و ارز شهرستان و نمایندگان محیط زیست شهرستان از نمایشگاه غیرمجاز عرضه قناری در نظرآباد بازدید سرزده بعمل آمد.

دکتر جمالی در ادامه افزود: در این بازدید سرزده که در روز جمعه مورخ  17/7/94 انجام گردید، مقادیر متنابهی  داروی خارجی و غیرمجاز و مکملهای دارویی طیور در معرض عرضه ، کشف و ضبط و به اداره کل دامپزشکی استان جهت پایش و بررسی منتقل گردید. همچنین با توجه به اینکه نمایشگاه مذکور بدون دریافت مجوزهای لازم از مراجع ذیربط اقدام به فعالیت نموده است،  طی حکمی از سوی قاضی ویژه تعزیرات حکومتی دستور پلمپ واحد صادر و  دستور جلب مدیر واحد و عوامل توزیع کننده داروهای غیر مجاز نیز توسط وی صادر گردید.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
یک مقدار سوال برانگیزه؟ اگه نمایشگاه مجوز نیاز داره پس باید پرسید چه کسی مجوز صادر کرده؟ اگر زدن نمایشگاه قناری نیاز به مجوز از دامپزشکی داره که من تا حالا به همچین چیزی برنخوردم؟ اگه هم دامپزشکی میخواد نقش ........................ رو بازی کنه که مسئله یه چیز دیگست.
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۲
0
0
این قبیل اتفاقاتی که هر از گاهی در .......... و بخصوص ............. اتفاق می افتد کاملا هدفدار است.یک شلوغکاریها و حرکات ایذایی راه می اندازند و می برند روی سایتهای خبری که همه فکر کنند واقعا اونجا قوانین بشدت اجرا می شود.مثلا 100 تن پای مرغ گندیده در صورتجلسه معدوم می شود و میبرند جایی و با کامیون دوباره می آورند و یا اعلام می کنند که چند تن خمیر مرغ فاسد و معدوم گردید(که اگر ردیابی شود معلوم می شود که خمیر مرغهایی که قراره معدوم بشود سر جای خود در سردخانه است و خمیر مرغ واحد بغل دستی که طرف حال نداشته به کارخانه ضایعات ببرد بجای اصلی کاری معدوم می شود!!)
امید همکاران دلسوز استان ........ این بود که مدیر کل جدید با تغییرات مدیریتی پستهایی که سالها بعنوان سرقفلی دست یک عده است از چنگ این جماعت به اصطلاح خیلی قانونی در بیاورد لیکن هیچ اتفاقی نیفتاد و این در فرسوده روی همان پاشنه می چرخد.از همکاران سازمانی خواهشمندیم گول این حرکات ......... را نخورند و شتابزده عمل نکنند و با طمانینه دنبال واقعیت باشند و با بررسی بیشتری در مورد این نمایشگاه برخورد کنند
نظر شما
ادامه