کد خبر: ۲۳۶۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر

به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان قم، ظهر روز گذشته (جمعه) دکتر خلج رئیس سازمان دامپزشکی کشور به اتفاق دکتر سواری مدیرکل حوزه ریاست، دکتر تهرانی مدیرکل دفتر مبارزه با بیماری های طیور و مدیر کل دامپزشکی استان قم ضمن حضور در دفتر استاندار قم با ایشان دیدار و گفتگو نمودند.

در این دیدار که معاونین استاندار، فرماندار و رئیس سازمان جهادکشاورزی نیز حضور داشتند، رئیس سازمان دامپزشکی کشور سخنان خود را با تسلیت ایام محرم آغاز و گزارشی از فعالیتهای سازمان دامپزشکی در پیشگیری و مبارزه با بیماری های دام و طیور خصوصآ بیماری های قابل انتقال از دام به انسان و مخاطرات آن برای جامعه انسانی در سطح جهان و کشور ارائه نمودند.

سپس صادقی استاندارقم طی سخنانی پیشگیری را با ارزش تر از درمان ارزیابی و اظهار داشت: اصولآ اهمیت پیشگیری از یک بیماری برای عدم تکرار آنست که امیدواریم سازمان دامپزشکی در این راستا همواره موفق باشد.

 

 

برچسب ها: خلج، قم،
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یک کارشناس
|
-
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
ماهم امیدبه موفقیت سازمان درمبارزه بابیماریهاداریم.
انتخاب تیترنیزبسیار جالب و زیبا است.
ناشناس
|
-
|
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۶
0
0
دکتر خلچ در دیدار با استاندار قم: برای پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها شب و روز را به هم خواهیم دوخت
سپس صادقی استاندارقم طی سخنانی پیشگیری را با ارزش تر از درمان ارزیابی و اظهار داشت: اصولآ اهمیت پیشگیری از یک بیماری برای عدم تکرار آنست که امیدواریم سازمان دامپزشکی در این راستا همواره موفق باشد.
واقعا کدامیک از این ادبیات علمی تر و واقع بینانه تر است؟ واقعا برای دامپزشکی متاسفم !!!

ناشناس
|
-
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۷
0
0
باز هم .................... شروع شد.درست مشابه اعلام ضوابط جدید سازمان در ارتباط با عقد قراردادهای مسئولین بهداشتی و کارفرماها ظرف یکی دو روز آینده!!!!البته یکماه از این یکی دو روز گذشت!!!!
نظر شما
ادامه