کد خبر: ۲۳۷۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر

طی مراسمی با حضور «دکتر مسعود هاشم زاده» معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی، «دکتر محمد جانباز» به عنوان مدیرکل جدید دامپزشکی استان هرمزگان معرفی شده و از تلاش های «دکتر ذبیح الله غریب» تقدیر به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، «ناصر حیدری پوری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، چهارشنبه در مراسم معرفی مدیرکل جدید دامپزشکی هرمزگان با اشاره به سرمایه گذاری هنگفتی که دراین بخش صورت گرفته، خواستار رفع مشکل سرمایه گذاران شد.

وی اضافه کرد: به دلیل شرایط مساعدی که در گذشته برای واردات دام از پاکستان وجود داشته این تعداد مجوز پرواربندی صادر شده که به دلیل نبود صدور مجوز دام از پاکستان و همچنین بالابودن قیمت های داخل کشورتعطیل شده اند ولذا تعطیلی این واحدها بعنوان چالشی بزرگ دامپزشکی است که بایستی دراین زمینه به مطالبات به حق سرمایه گذاران پاسخگو باشند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، تنها راه برون رفت از این مشکل را صدور مجوز برای واردات دام از کشور پاکستان دانست.

حیدری پوری با اشاره به تجربه موفق سازمان دامپزشکی کشور در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در صورت صدور مجوز، ما نیز متعهد می شویم که تمام الزام های دامپزشکی را رعایت کنیم.

وی خاطرنشان ساخت: در صورت صدور مجوز استان هرمزگان این امادگی را دارد که دام های مورد نیاز 347 واحد پرورابندی تعطیل شده را از طریق دریا وارد و موارد قانونی را نیز با ایجاد ایستگاههای قرنطینه ای بطور کامل رعایت کند.

معاون تشخیص و درمان سازمان دامپزشکی کشور نیز دراین مراسم گفت: موضوع فعال کردن پرواربندی های تعطیل شده در هرمزگان را پیگیری خواهم کرد.

دکتر مسعود هاشم زاده با اشاره به وجود زیرساخت های لازم در بخش شیلات و کشاورزی وهمچنین دامپروری بیان داشت: تولید کنندگان ما باید به سمت افزایش تولید در واحد سطح قدم های بیشتری بردارند.

قائم مقام رئیس سازمان دامپزشکی ایران اضافه کرد: درصورت افزایش بهره وری و فرهنگ سازی بین پرورش دهندگان میزان تولید میگو درهرهکتاراز مزارع پرورشی این استان از دو تن فعلی به حدود هفت تن می یابد.

در این مراسم دکتر محمد جانباز بعنوان مدیرکل جدید دامپزشکی هرمزگان معرفی و از فعالیت های پنج ساله دکتر ذبیح الله غریب مدیرکل سابق قدردانی شد.

 

 

 

انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
دامپزشک
|
-
|
۰۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
0
عرض خسته نباشید خدمت اقای دکتر غریب
ایشان از مدیران سختکوش و پیگیر سازمان هستند.ارزوی توفیق روزافزون برای ایشان.
رضا
|
-
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۳
0
1
امام علی(ع):
اگر مقام ماندنی بود به تو نمی رسید!
(وسائل الشیعه،ج 11، ص 54)
با آرزوی موفقیت برای این دو بزرگوار.امیدوارم که جناب دکتر غریب از تجارب دوران ریاستشان در هرمزگان به عنوان چراغی روشنگر برای پیمودن راه مدیریت در جایگاه جدید استفاده نمایند.یقیناً جناب دکتر جانباز با سعه صدر و تمأنینه همیشگی خود دوران طلایی و به یاد ماندنی از مدیریت خود در هرمزگان بر جا خواهند گذاشت.ان شاء الله تعالی -- رضا شیبانی
کارشناس
|
Iraq
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
0
احسنت انشا الله که این حدیث سر لوحه کار اقای دکتر باشد
کارشناس
|
Iraq
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
0
0
چرا مقام ارشد استان وریس سازمان نیست
نظر شما
ادامه