کد خبر: ۲۳۷۵۴

کارشناس اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در همایش مدیریت در پدافند زیستی که توسط اداره کل پدافند غیرعامل استان، در محل دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان و با حضور معاون سازمان مدیریت پدافند غیرعامل کشور و همچنین مدیرکل پدافند غیرعامل استان برگزار گردید سخنرانی کرد.

«دکتر علی کارگر» در این خصوص گفت: این همایش که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در کشور برگزار می گردید سخنرانانی از سازمان مدیریت پدافند غیرعامل کشور، اداره کل پدافند غیرعامل استان و کارشناسانی از دانشگاه علوم پزشکی استان نیز حضور داشتند.

وی در ادامه افزود: در این همایش معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور در خصوص علت ایجاد و وظایف این سازمان توضیحاتی برای شرکت کنندگان ارائه دادند. همچنین متخصصین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز در خصوص چگونگی مدیریت بیماری هایی که به صورت دوره ای در استان ایجاد می شود توضیح دادند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در این همایش که دکتر کارگر بعنوان سخنران دعوت شده بود، ایشان در خصوص سیستم های اطلاع رسانی دقیق و بروز سازمان دامپزشکی کشور مثل GIS و کنترل منطقه ای بیماری ها با نشان دادن تصاویر برای شرکت کنندگان توضیح داده و آمادگی این اداره کل را در برخورد با هرنوع بیماری نوظهور و نوپدید دامی اعلام نمود. همچنین در مورد مبارزه با بیماری مشمشه و کنترل این بیماری در سال 93 در استان بعنوان یک کار عملیاتی که با هماهنگی بقیه دستگاه های اجرایی استان صورت پذیرفت، مطالبی را ارئه نمود.

 

 

نظر شما
ادامه