کد خبر: ۲۳۷۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز از برگزاری نهمین گردهمایی دامپزشک های علوم بالینی ایران در دانشگاه تبریز خبر داد.

به گزارش ایرنا، «دکتر جواد اشرفی هلان» با اشاره به حضور رئیس سازمان دامپزشکی کشور، استادان برجسته و چهره های ماندگار دامپزشکی و بیش از 400 نفر از محققان و اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشور در این گردهمایی سه روزه ، افزود: این گردهمایی با محوریت بیماری های داخلی دام های بزرگ، دام های کوچک، جراحی، بیماری های آبزیان، بیماری های طیور، مامایی و بیماری های تولید مثل برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه 470 عنوان مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است ، گفت: 380عنوان به صورت سخنرانی و پوستر در طول برگزاری گردهمایی ارائه می شود.

وی برگزاری نمایشگاه و کارگاه آموزشی را از برنامه های جنبی نهمین گردهمایی دامپزشکان علوم بالینی ایران اعلام کرد و گفت: آخرین دستاوردهای علمی این حوزه در12 پانل تخصصی و هشت سخنرانی کلیدی از جمله بخش های بیماری های داخلی، کلینیکال پاتولوژی، بیماری های طیور و مامایی توسط استادان برجسته این رشته ارائه می شود.

نهمین گردهمایی دامپزشک های علوم بالینی ایران از 5 تا 7 آبان ماه سال 94 در دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز برگزار می شود.

جواد اشرفی هلان رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز به عنوان رئیس ، دکتر فریدون رضازاده دانشیار گروه آموزشی علوم درمانگاهی به عنوان دبیرکل، دکتر محمد طلوعی دانشیار گروه آموزشی علوم درمانگاهی به عنوان دبیر علمی و دکتر رضا اسدپور دانشیار گروه آموزشی علوم درمانگاهی به عنوان دبیر اجرایی این گردهمایی معرفی شده اند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۵:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۹
0
1
این دبیر کل دیگه چه صیغه ای هستش .... آها صیغه مبالغه یادم رفته بود .
نظر شما
ادامه