کد خبر: ۲۳۷۶۸

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف آمادگی عوامل مربوطه در مقابله با شیوع بیماریهای دامی و حملات بیوتروریسم، مانور دورمیزی در اداره کل دامپزشکی استان برگزار شد.

«دکتر بهمنش» در تشریح مانور دورمیزی ابراز کرد: در این مانور بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در منطقه ای از استان گزارش داده شده که عوامل ذیربط نسبت به وظایف سازمانی و اقدامات لازم در مواجه با بیماری مذکور توجیه شدند.

وی افزود: جهت شناخت نقاط ضعف و قوت دستگاه در روز دوم هفته پدافند غیرعامل، این مانور با رویکرد بیماری آنفلوآنزای فوق حادپرندگان در دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد برگزار و هر یک از واحدهای مربوطه، مانور را در قالب تمرین درومیزی اجرا کردند.

مدیرکل دامپزشکی استان هدف از برگزاری این مانور را آموزش، تمرین و ارتقاء سطح آگاهی و مهارت همکاران، ایجاد هماهنگی مدیریت و کارکنان در شرایط بحرانی و فراهم آوردن تجهیزات هنگام بروز بیماری و بررسی نقاط ضعف و قوت سیستم در مقابله با بیماریهای دامی که بعضاً مشترک بین انسان و دام هستند ذکر کرد و یادآور شد: طبق مصوبه پدافند غیرعامل استان این مانور در دستور قرار گرفت که توسط این اداره کل و دستگاه های همکار از قبیل مدیریت پدافند غیرعامل، مدیریت بحران استانداری، جهادکشاورزی، علوم پزشکی، محیط زیست و نیروی انتظامی با موفقیت برگزار گردید.

 

 

نظر شما
ادامه