کد خبر: ۲۳۸۱۵

مدیرکل مدیریت بحران استانداری به همراه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان از آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، «مهندس شیشه فروش» مدیرکل مدیریت بحران استانداری به همراه «دکتر صانعی» قائم مقام و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در دومین روز از هفته پدافند غیرعامل، جهت بررسی ظرفیت های آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان در خصوص برخورد با بیماری های دامی و به خصوص در مورد بیماری های قابل انتقال بین انسان ودام، بازدیدی انجام دادند.

در ابتدای این بازدید «دکتر موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، توضیحات مختصری در خصوص تاریخچه و شرایط فعلی آزمایشگاه و انواع آزمایش هایی که در آزمایشگاه صورت می گیرد داد. سپس دکتر فاطمه ایمانی تبار مسئول آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی اصفهان به تشریح بخش های مختلف آزمایشگاه از جمله PCR، الیزا، کنترل کیفی و ... پرداخت و به سوالات تخصصی در خصوص آزمایشات انجام گرفته پاسخ داد.

مهندس شیشه فروش بعد از این بازدید گفت: دامپزشکی اصفهان جزو ادارات شاخص در خصوص آمادگی مبارزه با بیماری های دامی و بحران های استانی است. و آزمایشگاه اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به لحاظ نیروی انسانی متخصص بسیار کارآمد می باشد و آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و کمک در جهت برطرف کردن مشکلات آزمایشگاه مرکزی اداره کل دامپزشکی استان را اعلام کرد.

دکتر موحدی در پایان بازدید افزود: از لحاظ فضای فعلی آزمایشگاه با توجه به تجهیزات با کمبود مواجه است و در صورتیکه آزمایشات جدیدی جهت صادرات نیاز به خرید دستگاه باشد امکان جایابی برای دستگاه وجود ندارد و برای تبدیل شدن آزمایشگاه مرکزی اداره کل به ایدال سازمان دامپزشکی کشور به فضایی چند برابر فضای فعلی نیاز است و لازم است که استانداری نسبت به تخصیص ردیف بودجه جهت احداث آزمایشگاه مرجع دامپزشکی در اصفهان اقداماتی انجام دهد.

قائم مقام و کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی در این بازدید ضمن اذعان به اینکه، پرسنل آزمایشگاه افرادی مجرب و علمی هستند، تجهیزات آزمایشگاه به روز دانستند. و ضمن دعوت بازدید از آزمایشگاه دانشگاه علوم پزشکی، درخواست همکاری بیشتری در جهت انتقال تجربیات طرفین را داشتند.

 

 

نظر شما
ادامه