کد خبر: ۲۳۸۳۰

مدیرکل دامپزشکی به همراه مسئول هماهنگی امور شهرستان ها و رئیس حراست اداره کل دامپزشکی استان اصفهان از شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد بازدید و با یکی از کارآفرینان حوزه دامپروری دیدار کرد.

«دکتر محمد مهدی حسن پور» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به موقعیت شهر نجف آباد که در نزدیکی شهرستان اصفهان می باشد همچنین وسعت و جمعیت این شهرستان، همگی باعث گردیده تا این شهرستان مورد توجه سرمایه گذاران قرار گیرد و با دارا بودن تعداد زیادی گاوداری صنعتی و سنتی، مرغداری، شرکت بسته بندی گوشت، کشتارگاه دام و طیور و ... است و نکته شاخص این شهرستان، مطرح بودن بعنوان یکی از قطب های زنبورداری کشور است. در این شهرستان بیش از 50 نفر مسئول فنی- بهداشتی و 30 نفر به امر دارو و درمان، همچنین 20 نفر در بخش دولتی مشغول خدمت رسانی هستند که نشان دهنده ظرفیت بالای این شهرستان می باشد.

وی در ادامه افزود: در این بازدید مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان دیدار صمیمانه ای با کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد داشتند. در ابتدای این دیدار کارمندان شبکه در خصوص مشکلات موجود از جمله مشکلات خوردویی، کارت نظارت بهداشتی برای بازرسین، کمبود تجهیزات آزمایشگاه عسل، حقوق و مزایای کارکنان دامپزشکی و... صحبت کردند. در ادامه دکتر موحدی مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان ضمن اعلام اینکه شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد جزو پرکارترین شبکه های استان و نیروهای این شبکه جزو فعال ترین افراد می باشد نگاه ویژه ای اداره کل را به این شهرستان خاطر نشان کرد و اعلام کرد برای حل مشکلات شبکه از هیچ اقدامی فروگذاری نمی کند. همچنین وی جهت حل مشکلات مطرح شده دستوراتی صادر کرد و قول هایی جهت حل مشکلات باقیمانده داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، دکتر موحدی در ادامه بازدید از شهرستان نجف آباد به مرغداری نیمه شعبان رفت. مرغداری نیمه شعبان یکی از بزرگترین مرغداری تخم گذار سطح استان می باشد که مشغول به تولید روزانه بیش از 300 هزار تخم مرغ است. که محصولات تولیدی آن علاوه بر توزیع در سطح کشور به کشور عراق نیز صادر می گردد و با استقبال خوبی در این کشور روبرو شده است. مدیرعامل این شرکت همچنین در خصوص پرورش مرغ گوشتی با ظرفیت 185هزار قطعه در هر دوره پرورش و صاحب یکی از شرکت های معتبر تولید خوراک دام در استان نیز می باشد. در این دیدار محرابی مدیرعامل مرغ تخمگذار نیمه شعبان ضمن خوش آمدگویی به مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان و هیات همراه، از مجموعه دامپزشکی بخاطر زحماتی که در حوزه حمایت از تولید کننده به صورت مبارزه با بیماری ها و مشاوره های بهداشتی که انجام می دهند، تشکر کرد.

دکتر موحدی در این دیدار گفت: تولیدکنندگان داخلی و بخصوص کارآفرینانی که در حوزه دام و طیور فعالیت می کنند جزو خدوم ترین قشر کشور می باشند، و در اقتصاد مقاومتی که مد نظر مقام معظم رهبری می باشند این افراد جزو یکی از اصلی ترین گروه ها است که می بایستی مورد حمایت ویژه قرار گیرند، زیرا با تولید و اشتغال زائی پایدار سبب عبور کشور از شرایط سخت بحران های اقتصادی می باشند.















 

نظر شما
ادامه