کد خبر: ۲۳۸۴

حکیم مهر -  نخستین جشنواره عکس کوهستان به مدیریت مجید نیک منش و دبیری علیرضا نوروزی مرداد ماه سالجاری برگزار می شود.

موضوعات این جشنواره عبارتند از :

 

معنویت در کوهستان 

محیط زیست ، حیاط وحش ، پوشش گیاهی در کوهستان

کوه ، صخره ، غار

پزشکی و امداد در کوهستان

کوهنوردی و ورزشهای زمستانی

 

مقررات شرکت در جشنواره شامل موارد زیر است :

 

1 – شرکت در این جشنواره برای همه عکاسان آزاد است .

2 – هر عکاس می تواند حداکثر 10 قطعه به صورت تک عکس به علاوه یک مجموعه عکس حداکثر شامل 6 قطعه به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید .

3 – عکس ها باید به صورت فایل دیجیتالی و بر روی CD  با300 DPI  و با فرمت JPG  یا TIF  حداقل در ابعاد 40*30 ارسال گردد .

4 – فایل عکس های تک عکس و مجموعه باید به صورت جداگانه در CD  قرار داده شوند و هر فایل تک عکس را با عنوان آن و فایل مجموعه عکس را با شماره آن در مجموعه نام گذاری نمایند .

5 – نام و نام خانوادگی حتما به صورت انگلیسی در فایلها درج گردد و نام و نام خانوادگی و شماره تلفن و آدرس را روی CD  درج نمائید .

6 – فرم شرکت در جشنواره را تکمیل و به همراه آثار به دبیرخانه ارسال نمائید .

7- آثاری که فاقد فرم شرکت در جشنواره باشند و نیز آثاری که پس از مهلت مقرر توسط دبیرخانه جشنواره دریافت گردند ، به هیات داوران معرفی نخواهند شد .

8 – ارسال آثار به منزله قبول مقررات جشنواره بوده و تصمیم گیری در مورد مسائل پیش بینی نشده بر عهده دبیرخانه جشنواره خواهد بود .

9 – دبیرخانه جشنواره مسئولیت خسارات ناشی از نحوه بسته بندی و ارسال نا مناسب آثار را نمی پذیرد و از پذیرش آثار صدمه دیده و مخدوش معذور است ، ولی در جهت حفظ و حراست آثار دریافت شده نهایت تلاش خود را خواهد کرد .

10 – مسئولیت اطلاعات ارسالی و مالکیت عکسها بر عهده ارسال کننده خواهد بود .

11 – آثار پذیرفته شده در کتابی نفیس ( به صورت چاپ ) و به همراه گواهی شرکت در جشنواره به صاحبان آثار پذیرفته شده اهداء خواهد شد .

12 – برگزار کننده مجاز است با حفظ حقوق مادی و معنوی عکاس ، آثار منتخب را در کلیه امور نمایشگاهی ، انتشاراتی ، اطلاع رسانی و تبلیغاتی خود در داخل و خارج از کشور استفاده نماید .

13 – CD  هایی که آثار آنها پذیرفته نشده اند ، طی مراسمی معدوم خواهند شد .

14 – برگزار کننده توجه شرکت کنندگان را به این نکته جلب می کند ، به منظور یکدست شدن نمایشگاه و کم کردن هزینه عکاسان ، چاپ آثار را به عهده گرفته است .

15 – آثار پذیرفته شده عودت داده نخواهد شد .

16 – نفرات برگزیده میهمان جشنواره خواهند بود .

17 – آدرس دبیر خانه : خراسان رضوی – شهرستان نیشابور – خیابان کمال الملک – جنب اداره تربیت بدنی – دفتر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان نیشابورتلفن های تماس : 3355537-0551   --    2786   153   0915   

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به نشانی http://www.neyshaburclimb.ir مراجعه نمایید.

 

فراخوان جشنواره عکس کشوری بینالود

 

 

نظر شما
ادامه