کد خبر: ۲۳۹۴۲

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از تلاش برای ساماندهی قصابی‌های حاشیه جاده روانسر و جوانرود خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه از تلاش برای ساماندهی قصابی‌های حاشیه جاده روانسر و جوانرود خبر داد.

«دکتر نادر پرور» با اشاره به تشدید برخورد با عرضه کنندگان گوشت غیرمجاز و کشتارهای کنار جاده‌ای، گفت: در همین راستا همه کشتارهای کنار جاده‌ای در مسیر جوانرود و روانسر جمع شدند و برنامه داریم قصابی های حاشیه این جاده را نیز ساماندهی کنیم.

مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه نمی‌توان این قصابی‌ها را از کار بیکار کرد، افزود: مقرر شد ماشین مجهزی دام‌ها را هر روز به کشتارگاه جوانرود بیاورد تا به صورت بهداشتی و شرعی ذبح شوند و سپس این گوشت‌ها به قصابی‌های حاشیه جاده منتقل شوند.

پرور تاکید کرد: برخورد با چنین افرادی حاشیه و تنش زیادی دارد، اما ما بخاطر عده‌ای افراد سودجو سلامت مردم را به خطر نخواهیم انداخت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کشتارهای خیابانی در کرمانشاه هم به خوبی مدیریت شده، عنوان کرد: در شش ماهه اول امسال کشتار دام در کشتارگاه بیستون کرمانشاه 20 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیشتر شده که تنها دلیل آن مقابله با کشتارهای خیابانی و ساماندهی این کشتارها است.

 

 

برچسب ها: کرمانشاه، پرور،
نظر شما
ادامه