کد خبر: ۲۳۹۹۴

کارگاه آموزشی یک روزه بازرسی بهداشتی گوشت و نحوه اجرای دستور العمل های بهداشتی مربوطه درکشتارگاه های طیور برای مسئولین فنی- بهداشتی و دستیاران آن ها در کشتارگاه های طیور استان های منطقه 2 کشوری (ایلام، لرستان، کردستان، کرمانشاه و همدان) با همکاری اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه و شورای نظام دامپزشکی در کرمانشاه برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در راستای اجرای دستورالعمل های بهداشتی سازمان دامپزشکی کشور در کشتارگاه های طیور و به منظور هماهنگی همچنین وحدت رویه در اجرای این دستورالعمل ها در استان های منطقه 2 کشوری، کارگاه آموزشی با حضور تعداد 40 نفر از مسئولین فنی- بهداشتی و دستیاران آنها درسالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه در روز پنجشنبه مورخ 21 آبان ماه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، «دکتر پرور» مدیرکل دامپزشکی استان کرمانشاه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در جلسه، هدف از تشکیل این جلسات را هماهنگی هرچه بیشتر مسئولین فنی- بهداشتی و دستیاران آنها در اجرای دستور العمل ها و ضوابط اجرایی سازمان دامپزشکی کشور در کشتارگاه های طیور اعلام کرد.

وی از همکاری ادارات کل دامپزشکی و شورای نظام دامپزشکی استان های منطقه 2 کشوری تشکر کرد و ابراز امیدواری نمود، با ادامه این جلسات در سایر حوزه ها گامی مهم در رفع مسائل و مشکلات دامپزشکی برداشته شود.

ضمناً مدرسین این گارگاه آموزشی، «دکتر حسن اختیارزاده» متخصص بهداشت و کنترل کیفی مواد غذایی و «دکتر هادی تبرایی» کارشناس دفتر نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی سازمان دامپزشکی کشور بودند.

لازم به ذکر است در پایان این کارگاه آموزشی از یکی از کشتارگاه های صنعتی طیور استان نیز بازدید به عمل آمد.

 

نظر شما
ادامه