کد خبر: ۲۴۰۷

حکیم مهرپنجمین مجمع روسای شورای نظام دامپزشکی استان‌ها در دور سوم فعالیت شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در حالی با حضور رئیس و معاونین این سازمان برگزار شد که حاضران در این جلسه برای ساعتی میزبان رئیس سازمان دامپزشکی کشور بودند.

 

چگونگی روند اجرای ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی، مسائل روز حوزه دامپزشکی و امور جاری نظام دامپزشکی استان‌ها محورهایی بودند که روسای سومین دوره شورای نظام دامپزشکی استان‌ها در جلسه اخیر خود آنها را بررسی کردند.

رئیس سازمان نظام دامپزشکی ج.ا.ا در این نشست با اشاره به ابلاغ ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی گفت: خبرهای رسیده از استانها در خصوص عدم همکاری بخشهای مختلف در اجرای ماده 19 آئین نامه نظارت بهداشتی دامپزشکی بسیار نگران کننده است.

 

سید محمد آقامیری با بیان بخشی از مشکلات صنفی دامپزشکان و سایر رده های دامپزشکی اجرای صحیح ماده 19 آئین نامه را نقطه عطفی در رفع مشکلات به خصوص مالی فعالان عرصه دامپزشکی در سراسر کشور عنوان کرد.

وی با اشاره به تأسیس صندوق تعاون و رفاه در سازمان نظام دامپزشکی گفت: شورای سوم نظام دامپزشکی تأسیس صندوق تعاون و رفاه که تشکیل آن هشت سال در قانون این سازمان وجود داشت و توجهی نیز به آن نمی شد را، از افتخارات خود میداند چرا که فعالیت این صندوق امکان ارائه خدمات مطلوب تر به اعضا را برای سازمان نظام دامپزشکی فراهم کرده است.

آقامیری تأکید کرد: پویایی و فعالیت صندوق در گرو وجود منابع مالی مطمئن است و از آنجا که صندوق به تازگی تأسیس شده تا کنون این امر محقق نشده است.

در ادامه دکتر سید محسن دستور رئیس سازمان دامپزشکی کشور با حضور در این جلسه در نشستی صمیمی دیدگاه‌های روسای شورای نظام دامپزشکی استان‌ها را درباره مسائل روز دامپزشکی شنید و به سوالات مطرح شده پاسخ داد./ خبر این نشست متعاقبأ حضور محترم شما مخاطبان گرامی تقدیم می‌گردد.

 

 

نظر شما
ادامه