کد خبر: ۲۴۱۱۹

پیرو بازدید «دکتر خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور از مزارع حد واسط و تولید بچه ماهی قزل آلای شهرستان فیروزکوه، جلسه ای به همین منظور جهت بررسی مشکلات و مسائل پیش روی صنعت آبزی پروری در مورخ 1/9/94 با حضور «دکتر قاجاری» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماریهای آبزیان سازمان دامپزشکی، «دکتر ویشته» مدیرکل دفتر قرنطینه و امنیت زیستی سازمان، «دکتربرائی نژاد» مدیرکل دامپزشکی استان تهران و اعضای شرکت تعاونی تامین نیاز آبزی پروری استان تهران در محل سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان تهران تشکیل گردید.

از مهمترین مسائل و مشکلات مطرح شده در جلسه مذکور می توان به صرف زمان طولانی جهت اخذ صدور مجوز، استفاده از داروهای جایگزین مناسب جهت ضد عفونی به جای مالاشیت گرین، کوتاه شدن فواصل ورود تخم چشم زده به سالن، اجرای دقیق قوانین و ضوابط سازمان دامپزشکی کشور اشاره کرد.

در ادامه دکتر قاجاری اظهار داشت: در مزارع آبزی پروری کشور باید آب وارد شده به مزارع، با همان کیفیت به طبیعت برگردد و همچنین باید این مزارع با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و مدار بسته تجهیز شود.

سپس حاضرین به بحث وتبادل نظر در مورد موضوع صدرالاشاره پرداختند و مقرر گردید مسائل و مشکلات مطرح شده در این جلسه جهت جمع بندی و اتخاذ تصمیمات لازم به سازمان دامپزشکی کشور ارجاع شود.

 

 

برچسب ها: آبزیان، قاجاری،
نظر شما
ادامه