کد خبر: ۲۴۱۴
حکیم مهر -  محمدرضا حاج‌اصغری در جلسه بررسی مشکلات دامپزشکی شهرستان میانه اظهار داشت: هدف ما در کمیسیون کشاورزی مجلس تقویت دامپزشکی است و بر همین اساس دامپزشکی را یک اصل می‌دانیم، چراکه تلاش‌های این قشر در تامین بهداشت و سلامت جامعه همچنین تضمین تولیدات دام و طیور واقعا مهم و اساسی است.
عضو هیئت رئیسه کمیسیون ویژه اصل 44 افزود: باید همه افراد جامعه اعم از مسئولان و آحاد مختلف تلاش کنند تا زمینه رشد و توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور در ابعاد مختلف به ویژه کشاورزی فراهم شود.
حاج اصغری در ادامه با تبریک مجدد هفته جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: بدون تردید تحقق آرمان‌های امام راحل، شهدای دفاع مقدس و منویات رهبری تنها با پیروی از فرامین مقام ولایت و تقویت روحیه جهادی میسر می‌شود.
وی اظهار داشت: در این زمینه ملت ایران در طول سال‌های گذشته بارها این تعلق خاطر خود را به منصه ظهور رسانده‌اند.
در ادامه جلسه مدیر کل دامپزشکی ضمن تشکر از همکاری‌های مسئولان شهرستان به ویژه فرماندار و نماینده مردمی شهرستان گفت: با تلاش‌های سربازان گمنام سلامت در این شهرستان شاهد کاهش چمشگیر بیماری‌های مشترک به خصوص کاهش بیش از 80 درصدی بیماری تب مالت در این شهرستان هستیم.
بهراد زندیه همچنین افزود: با تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران شبکه دامپزشکی واکسیناسیون رایگان بیش از 25 هزار راس دام سنگین در فاز بیست و یکم تب برفکی انجام پذیرفته است که این یعنی تقریبا تمام دام‌های سنگین شهرستان علیه این بیماری واکسینه شده و این بیماری در این شهرستان مهار و تحت کنترل درآمده است.
نظر شما
ادامه