کد خبر: ۲۴۱۸۵

 

در گذشته افراد از ظرف های فلزی، سرامیکی یا پلاستیکی به عنوان ظرف غذای حیوانات خانگی نظیر سگ استفاده می کردند. ProBowl محصولی است که توسط شرکت Obe طراحی گردیده و عادت های غذایی سگ را بررسی می کند. در صورتی که تغییر در عادت های غذایی سگ رخ دهد این وسیله اعلانی را به صاحب سگ ارسال می نماید.

به گزارش Obe، این محصول از جنس پلاستیک بوده و انرژی مورد نیاز آن توسط چهار باتری قلمی تامین می شود. برای استفاده از این دستگاه به اینترنت Wi-Fi نیز نیاز دارید. در حین فرارسیدن زمان غذا خوردن صفحه این محصول سبز رنگ می شود و در صورتی که مصرف غذا توسط سگ بیشتر از حد معمول باشد چراغ قرمز رنگ روشن می گردد.

 

این محصول دارای اپلیکیشنی برای موبایل نیز می باشد که فرد را به ارزیابی رژیم غذایی سگ قادر می سازد. با وارد کردن جزئیاتی نظیر نژاد، وزن، و سن این نرم افزار میزان استاندارد غذا و مواد غذایی مورد نیاز را ارائه می دهد.همچنین بر روی ProBowl بارکدی وجود دارد که با استفاده از دوربین گوشی می توانید با اپلیکیشن بارکد اسکنر آن را اسکن کرده و جزئیات عادات غذایی حیوان خانگی را با استانداردهای مذکور در اپلیکیشن مقایسه نمایید.

 

علاوه بر این، اپلیکیشن ProBowl در صورتی که عادت های غذایی سگ به طور چشمگیری تغییر داشته باشند اعلانی مبنی بر بیماری سگ به کاربر اپلیکیشن ارسال می کند. در برخی شرایط اپلیکیشن با پرسیدن چند سوال در مورد شرایط سگ بیماری آن را نیز تشخیص داده و روش های درمان را به شما آموزش می دهد. این اپلیکیشن در حال حاضر فقط برای iOS 8 عرضه شده است و Obe اعلام کرده است که اپلیکیشن اندروید آن به زودی عرضه خواهد شد.

ProBowl تحت حمایت کمپین Indiegogo می باشد که قصد دارد به منظور راه اندازی کسب و کار خود 50 هزار دلار کمک مالی جمع آوری نماید. قیمت این محصول 69 دلار می باشد و از سپتامبر سال آینده روانه بازار می شود.

 

 

نظر شما
ادامه