کد خبر: ۲۴۲۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

«دکتر شهرام موحدی» مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان طی بازدیدی که از شهرستان مبارکه داشت مشکلات دامداران این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

دکتر موحدی در بین دامداران این شهرستان گفت: شهرستان مبارکه از قدیم الایام، با توجه به هم جواری با رودخانه زاینده رود از نظر کشاورزی و دامپروری بسیار مورد توجه بوده و در اطراف این شهرستان روستاهای فراوانی وجود دارد که شغل اصلی اکثر مردم آن دامپروری و بخصوص گوسفندداری است و از آن زندگی خود را می گذرانند و بخاطر همین دامپزشکی استان جهت حفظ این صنعت و ارتقاء آن برنامه های مدون و مشخصی جهت آموزش بهره برداران طراحی نموده است که امیدوارم در آینده نزدیک شاهد این باشم که با افزایش سطح آگاهی دامدارن منطقه، علاوه بر کاهش بیماری های دام باعث افزایش سرانه تولید و بهتر شدن شرایط اقتصادی و معیشتی این افراد می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان، در این بازدید که «دکتر محمد حسینی» رئیس اداره بهداشت و مدیریت مبارزه با بیماری های دامی و «دکتر خسرو فاتحی» مشاور مدیر کل دامپزشکی استان اصفهان وی را همراهی می کردند.

در ابتدای این بازدید، «دکتر مرتضی نساجی» رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان مبارکه در خصوص شرایط و وضعیت دام منطقه همچنین برنامه های واکسیناسیون و مبارزه با بیماری های دامی گزارشی ارائه داد.

در ادامه برخی دامداران به نمایندگی از بقیه دامدارن مشکلات و درخواست های را بیان کردند که دکتر موحدی جهت رفع این مشکلات قول هایی را داد.

در پایان دکتر موحدی و هیات همراه از یکی از گوسفندداری های شهرستان بازدید کردند.

 

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
0
سلام سر دبیر محترم فلسفه وجود دامپزشکی صیانت از سرمایه صنعت دام وطیور کشور است متاسفانه کار در استان اصفهان به دست افرادی ناکارامد افتاده مثلا در مرغداری های استان تلفات بالای40%است بیماری سل در بعضی از گاوداری ها بیداد می کند اگر دامپزشکی نتواند جلوی این بیماری ها را بگیرد پس فلسفه وجودیش چیست
ناشناس
|
-
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
0
0
بله من هم با اینکه مدت کوتاهی است در دامپزشکی اصفهان مشغول کار شده ام شاهد .............. بعضی مسئولان استان بوده ام
نظر شما
ادامه