کد خبر: ۲۴۲۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر

مدیرکل دامپزشکی استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون پرونده هشت نفر از شاغلان متخلف بخش غیر دولتی به هیات بدوی انتظامی سازمان نظام‌دامپزشکی استان ارجاع شده است.

«دکتر عبدالمحمد نجاتی» در گفت و گو با ایسنا – منطقه چهارمحال و بختیاری – با اعلام این خبر، اظهار کرد: پرونده این افراد به دلیل شکایت دامدار و بازرسی کارشناسان اداره‌کل دامپزشکی استان و شبکه‌های تابعه به هیئت بدوی انتظامی سازمان نظام‌دامپزشکی ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه این پرونده‌ها در حال رسیدگی و یا در مرحله صدور رأی هستند، افزود: آراء تعداد زیادی از پرونده‌ها نیز صادر شده است.

نجاتی با اشاره به اینکه همه شاغلان بخش خصوصی دامپزشکی به نحوی با سلامت دام و مردم مرتبط هستند، تاکید کرد: این افراد ملزم به رعایت قوانین، مقررات و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی بوده و در صورت بروز تخلف با آن‌ها برخورد می‌شود.

مدیرکل دامپزشکی استان خاطر نشان کرد: این اداره‌کل با پیگیری‌های قانونی از حقوق دامپزشکان خادم و مسئولیت‌شناس حمایت‌های لازم را به عمل می آورد.

وی تعداد افراد متخلف را نسبت به افراد وظیفه‌شناس کم توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد که این افراد با تمکین به قانون شأن حرفه دامپزشکی را مد نظر داشته باشند.

 

 

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجتبی گلی، متخصص مامایی و بیماری‌های تولید مثل و عضو هیأت علمی دانشگاه
|
-
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
به نام خدا
با خسته نباشید و درود به شما بخاطر قاطعیت و اعمال قانون بدون رودربایستی و اهمال در جهت حمایت از حقوق هم دامداران عزیز و هم همکاران فهیم و درستکار حرفه‌ی شریف دامپزشکی
نظر شما
ادامه