کد خبر: ۲۴۲۹۰

مسئول روابط عمومی اداره دامپزشکی شهرستان گچساران گفت:1700 کیلوگرم پای مرغ فله ای غیربهداشتی درگچساران کشف و ضبط شده است.

به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه وبویراحمد «مقداد نظری» در جمع خبرنگاران گچساران افزود: برای حفظ سلامتی شهروندان در گچساران نظارت های شبانه روزی و مستمر بر اماکن تولید، بسته بندی، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی و کشتارگاه های دام و طیور انجام می شود.

وی بیان کرد: 1700 کیلوگرم پای مرغ فله ای غیربهداشتی درگچساران کشف و ضبط شده است.

مسئول روابط عمومی اداره دامپزشکی گچساران تصریح کرد: این میزان فراوده خام دامی غیر قابل استفاده در بازرسی ماموران اداره دامپزشکی و گروه های بازرسی از یک سردخانه مواد خام دامی در این شهرستان کشف شد.

نظری عنوان کرد: این محموله بدلیل نداشتن تاریخ تولید و انقضاء با همکاری مأموران انتظامی و مراحع قضایی کشف و معدوم شده است.

وی ادامه داد: با هماهنگی و پیگیری مسئول حقوقی اداره دامپزشکی، پرونده این متخلف برای رسیدگی و اعمال قانون به مراجع قضایی ارسال شد.

مسئول روابط عمومی اداره دامپزشکی گچساران خاطر نشان کرد: بیش از 175مرکز عرضه فرآورده های خام دامی شامل سردخانه ها، قصابی، کبابی، غذا بیرون بر، ماهی فروشی، هتل و رستوران مرغ فروشی در این شهرستان وجود دارد.

 

 

نظر شما
ادامه