کد خبر: ۲۴۳۰۸

در جلسه شورای اداری اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی که در روز پنج شنبه 12 آذر برگزار شد، این اداره میزبان «دکتر مهدی خلج» رئیس سازمان دامپزشکی کشور بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، در این جلسه که در سالن اجتماعات اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی برگزار شد، در ابتدا گزارشی از فعالیتهای اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی به صورت تصویری ارائه شد.

در ادامه «دکتر امیر حسین بهدا»د ضمن خیر مقدم با اشاره به توانمندی های این استان و اهمیت وظایف دامپزشکی به ویژه امنیت غذایی در این استان به حیطه وسیع مسئولیت ها دراین حوزه اشاره کرد و گفت: با عنایت خدا و با تلاش همه همکارانمان در اداره کل دامپزشکی و شهرستان ها توانستیم با توجه به نامگذاری امسال، که مقام معظم رهبری سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی تعیین فرموده اند، را به معنای واقعی کلمه محقق سازیم.

دکتر خلج در ادامه ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و با آرزوی قبولی عزاداری های همکاران گفت: دکتر بهداد در سمت سرپرستی اداره کل با کمک شما همکاران استانی زحمات بسیار خوبی کشیدند و در همین کلیپی که تهیه شده بود مشاهده کردیم که این زحمات، زحمات قابل قبول و قابل توجهی هستند.

وی با بیان اینکه در این مدت کوتاه کارهای بزرگی انجام شده و عملکرد اداره کل استان را در این مدت کوتاه بسیار مطلوب می باشد افزود: در یک تشکل و سازمانی اگر پویایی در مدیریت و انسجام در تلاش وجود داشته باشد و همزمان زیبا سازی محیط باعث افزایش انگیزه ها می شود که خوشبختانه شما در این استان توانسته اید هنرمندانه اینها را با هم تلفیق کنید.

در ادامه جلسه مسایل جاری و تنگناهای موجود توسط مدیران ستادی و روسای ادارات شهرستانی مطرح گردید.

لازم به ذکر است «دکتر طهرانی» مدیرکل دفتر بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور، زنبورعسل و کرم ابریشم، در این جلسه رئیس سازمان دامپزشکی کشور را همراهی می کردند که پس از پایان جلسه با حضور در محیط اداری از نزدیک با یکایک پرسنل استان آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو داشت.

 

 

نظر شما
ادامه