کد خبر: ۲۴۳۱۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
پیش از این، خبرگزاری خبرآنلاین مدعی شده بود که «دکتر سیدمصطفی پیغمبری» در مصاحبه‌ای با این خبرگزاری اعلام نموده است که چون متقاضی رشته دامپزشکی زیاد است، از این رو دانشکده‌ها را افزایش می‌دهیم ...

حکیم مهر - «وت پارس» نوشت:

پیرو انتشار خبری با عنوان "مقام مسئول در وزارت علوم: دانشکده های دامپزشکی را افزایش می دهیم!" دکتر مصطفی پیغمبری، استاد دانشگاه تهران و رئیس گروه تخصصی دامپزشکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه ای به وت پارس این خبر را که به نقل از رسانه خبرآنلاین منتشر شده بود، تکذیب نمود.

 

دکتر پیغمبری در این نامه، ضمن تکذیب این خبر، مصاحبه یاد شده در سایت خبرآنلاین را جعلی نامید و یادآور شدند که مطلب سایت خبرآنلاین اساساً یک دروغپردازی است. بر اساس این گزارش دکتر پیغمبری در نامه خود ضمن تاکید بر کذب بودن محتوای این مطلب، نامه اعتراضی خود به سردبیر سایت خبرآنلاین را به شرح زیر بازنشر نموده اند:

 

سردبیر محترم خبر انلاین با سلام و احترام

به استحضار می رساند خبر منتشر شده در خبر انلاین اساسا دروغپردازی است و اینجانب هیچگونه مصاحبه ای با خبر انلاین نداشته ام. لطفا اظهارات نسبت داده شده به اینجانب در خبر انلاین را از سایت خود حذف نمائید. لطفا به جای پخش اینگونه اخبار دروغ و تشویش اذهان دانشجویان و دامپزشکان به خبر منتشر شده در سایت ایسنا به این لینک دقت فرمائید.

 

وت پارس - این خبر تنها با توجه به این نکته که منبع خبر سایت معتبر خبرآنلاین بود توسط وت پارس بازنشر گردید و هیچ عمد یا مورد دیگری در کار نبود. از همین تربیون مراتب پوزش و عذرخواهی خود از آقای دکتر پیغمبری را اعلام می داریم. بسیار متاسفیم از این بابت که چگونه رسانه ای همانند خبرآنلاین که یک پایگاه مهم خبری می باشد، دست به چنین اقدام غیرحرفه ای می زند و مصاحبه ای را جعل و منتشر می نماید که ممکن است چشم ناامید و امیدوار هزاران دامپزشک و فعال این رشته به محتوای آن باشد.

 

خبر مرتبط:

روایت متفاوت ایسنا از اظهارات «دکتر پیغمبری»: شمار فارغ‌التحصیلان دامپزشکی بیش از چهار برابر نیاز کشور است/دفاع تمام قد از کاهش ظرفیت دانشکده های دامپزشکی

 

 

انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
0
آیا مسئولان وزارت علوم واقعا در کاهش پذیرش دانشجوی دامپزشکی مصمم هستند؟آیا نماینده وزیر علوم در سازمان نظام دامپزشکی که خود از اساتید دانشکده ی دامپزشکی است این مشاوره (محدودیت جذب دانشجو)را به وزیر محترم علوم خواهد داد. زهی خیال باطل!!!!! چه کسی حاضر است شاخه زیر پای خود را قطع کند؟لطفا آقای دکتر پیغمبری آمار جذب دانشجو در دانشکده دامپزشکی گرمسار و دوره شبانه تهران را بگویند تا خوانندگان محترم به صحت گفتار اینجانب پی ببرند.
ناشناس
|
-
|
۰۵:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
0
برای آگاهی از افکار و اعمال آقای دکتر پیغمبری در این رابطه به میزان پذیرش دوره های کارشناسی ارشد، عمومی و تخصصی شبانه دانشکده دامپزشکی دانشگاه تهران که خود ایشان مسولیت معاونت آموزشی را برعهده دارند توجه فرمایید.
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
0
ممنون از سایت حکیم مهر به خاطر پیگیری این خبر.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
0
جناب آقاي دكتر پيغمبري
با سلام و ادب خدمت شما ذيمنصب سابق و فعلي دانشكده دامپزشكي دانشگاه تهران
زماني بود در گذشته نه چندان دور كه برخي فعاليت ها و تصميم گيريهاي پشت پرده كه منجر به عوض شدن سرنوشت عده زيادي از نخبگان و تلاشگران علمي اين مرز و بوم ميشد يا اساسا از پشت پرده بيرون نمي افتاد و يا اينكه بعد از تاخير قابل توجهي اين اتفاق مي افتاد ممكن است ( دقت كنيد كه ممكن است)در موقعيت فعلي شما روشهاي گذشته را كنار گذاشته باشيد ولي قدر مسلم گذشته كارش با شما تمام نشده است و قانون عمل و عكس العمل به همان ميزان و در جهت عكس آن را فراموش نفرمائيد .
اما در زمان كنوني و در حال حاضر كه در موقعيت و مقام بالاتري قرار گرفته ايد هزينه اين گونه چالشها در بعد فراگير تري دامان فارغ التحصيلان اين رشته را خواهد گرفت كه گوشه اي از آن را همكاران در خصوص دوره شبانه دانشگاه تهران و دانشكده گرمسار خدمتتان عنوان نمودند و اگر موارد بيشتري نياز داريد اينجانب برايتان عنوان نمايم لطفا تصور بي اطلاع بودن همكاران را از ذهن خود بيرون كنيد و اجازه ندهيد كه انسان دور از جان شما و بلا تشبيه بي اختيار ياد مثال معروف .......................................... بيافتد
- دكتر محمد مرسلي
فارغ التحصيل جديد و مطالب ٥٠ سال پيش دانشكده دامپزشكي دانشگاه تهران
ناشناس
|
-
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
0
0
مهم نیست که ایشان تاییدیه بدهند یا تکذیبه. مهم این است در سالهایی که ایشان مسئولیت داشتند و دارند، سالیانه هزاران دانشجوی دامپزشکی به کارگاه های دامپزشکی (ببیخشیددانشکده) وارد و و چند سال بعد این ها بصورت اجناس ......... (ببخشید دانش آموخته بی کیفیت) تحویل جامعه خواهند گردید!!
ناشناس
|
-
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
0
استاد از همون دوره دانشجويي يادمه راهنماي چپ ميزدي ولي هميشه راست ميپيچيدي
موفق باشي بزرگوار
مطلع
|
-
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
0
روزگار قديم ................................................ حالا هم حكايت همين است اقاي دكتر هي تكذيب مي كند ولي شواهد حاكي از افزايش پذيرش دانشجويان و نيز دانشكده ها مي باشد چرا حقيقت را به همكاران خود نمي گوييد
ناشناس
|
-
|
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
0
0
مدیر مسئول محترم حکیم مهر.
لطفا جهت فاش کردن ............... سری به سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد بزنید ببینید چه شهرهای مختلفی دارند تخصص های مختلف دامپزشکی می گیرند! خسته شدیم از شنیدن این همه .......... بخدا! مگه میشه در این حجم وسیع بیکاری حتی در بین متخصصان دامپزشکی، غیر از علوم و تحقیقات تهران 4 شهر ارومیه، کرج، شهرکرد و کازرون تخصص جراحی بگیرند!!!!. رشته های دیگر هم همینطور. چه کسانی پشت سر این خیانت ننگین قرار دارند؟؟ دانشگاه آزاد یا وزارت علوم و یا....؟؟!!. سازمان دامپزشکی و نظام دامپزشکی هم که تو خوابند و همه اش تو فکر این هستند که خدای نکرده سود حاجی بازاری خمیر مرغ ساز و یا سوسیس کالباس ساز کم نشه!! ........... بر هر چی ........... و ........... در روی زمین!! سایت را خودتام ببینید و قضاوت کنید.
http://78.109.199.199/Lookup/697189030/MajorUniversity
حکیم مهر عاجزانه درخواست داریم این مورد را پیگیری کنید.
نظر شما
ادامه