کد خبر: ۲۴۳۷۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

با حضور «دکتر شهرام موحدی» مدیرکل، «دکتر محمدباقر مقدس» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل و «دکتر خسرو فاتح»ی مشاور مدیرکل دامپزشکی استان اصفهان، سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان چادگان معرفی شد.

در ابتدای این جلسه دکتر موحدی شهرستان چادگان را یکی از مهمترین شهرستان های استان دانست و گفت: شهرستان چادگان با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد، به عنوان یکی از شهرستان های ییلاقی برای کوچ نشینان محسوب می گردد و سالانه تعداد فراوانی دام سبک در فصل تابستان از سایر استان ها به این شهرستان کوچ می کنند، و برنامه ریزی برای واکسیناسیون و ساماندهی این دام ها واقعا وظیفه ای سنگینی است که شبکه دامپزشکی شهرستان چادگان هر ساله با آن دست و پنجه نرم می کند.

در جلسه تودیع و معارفه مسئول جدید شبکه دامپزشکی شهرستان چادگان که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید دکتر موحدی ضمن تشکر از «دکتر سعید جان بخش» بدلیل چندین سال خدمت صادقانه ایشان در این شهرستان، ابراز امیدواری کرد که در ادامه مسیر خدمتگذاری در پناه خداوند متعال موفق باشد.

در ادامه جلسه حکم «ستار داودوند» سرپرست جدید شبکه دامپزشکی شهرستان چادگان توسط دکتر موحدی به وی اهداء شد.

 

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ادیبان
|
-
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
0
0
با سلام
از زحمات آقای دکتر سعید جانبخش در مدت تصدی ریاست دامپزشکی شهرستان چادگان تشکر می نمایم.امیدوارم در مسئولیت های پیش رو نیز موفق و موید باشند
امین رضایی وکیل دادگستری استان اصفهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۰
1
0
باعث افتخار طائفه داودونداست انتصاب آقا ستار به این مقام بهش تبریک میگم
نظر شما
ادامه