کد خبر: ۲۴۴۱۹
تعداد نظرات: ۵ نظر
در این جشنواره «دکتر غلامرضا رزمی» استاد گروه پاتوبیولوژِی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان یکی از 16 پژوهشگر برتر کشور معرفی گردید ...

حکیم مهر - برترین های شانزدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش وفناوری کشور متشکل از 16 پژوهشگر، دو فناور و 3 نهاد پژوهشی برتر امروز چهارشنبه (25 آذرماه ) معرفی و تجلیل شدند.

در بین برگزیدگان بخش دانشگاهی، نام «دکتر غلامرضا رزمی» استاد گروه پاتوبیولوژِی دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد مشاهده می شود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، شانزدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور امروز چهارشنبه با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، وزیر بهداشت و روسای دانشگاه ها و پژوهشگاه ها در محل سالن اجلاس سران آغاز به کار کرد.

هیات داوران کمیته های هفتگانه شانزدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری از میان 171 پرونده ارسالی از دانشگاه ها و مراکز پژوهشی کشور 21 برگزیده سال 94 را اعلام کرد.

در مراسم این تجلیل در بخش دانشگاهی، حسن بلخاری از دانشگاه تهران در رشته هنرهای تجسمی، داود نعمت اللهی از دانشگاه بوعلی سینا همدان در رشته الکترو شیمی، طاهر نیکنام از دانشگاه صنعتی شیراز در رشته مهندسی برق، برات قبادیان از دانشگاه تربیت مدرس در رشته مکانیک ماشین های کشاورزی، کامران قائدی از دانشگاه اصفهان در رشته سلولی و مولکولی به عنوان برگزیده معرفی شدند.

حسن دانایی فرد از دانشگاه تربیت مدرس در رشته مدیریت دولتی، محمود مهرداد شکریه از دانشگاه علم وصنعت ایران در رشته مهندسی مکانیک، غلامرضا رزمی از دانشگاه فردوسی مشهد در رشته دامپزشکی، کوروش فتحی واجارگاه از دانشگاه شهید بهشتی در رشته برنامه ریزی درسی، محمد مهدی نجف پور از دانشگاه تحصیلات تکمیلی زنجان در رشته شیمی به عنوان دیگر برگزیدگان بخش دانشگاهی در جشنواره امسال حضور داشتند.

هیات داوران جشنواره امسال همچنین سید مسعود هوشمند از پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری را در رشته ژنتیک پزشکی به عنوان پژوهشگر برگزیده پژوهشگاه های وابسته به وزارت علوم معرفی کرد.

علیمراد رشیدی از پژوهشگاه صنعت نفت در رشته مهندسی شیمی و قاسم حسینی سالکده از پژوهشکده بیوتکنولوژی کشاورزی در رشته ژنتیک به عنوان پژوهشگران برگزیده پژوهشگاه وابسته به دستگاه های اجرایی مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم همچنین حسین حسین زاده از دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رشته دارو سازی، مجید اسدی از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در رشته تصویر برداری پیشرفته و یدالله امیدی ازدانشگاه علوم پزشکی تبریز در رشته دارو سازی سلولی به عنوان پژوهشگران برگزیده دانشگاه های وابسته به وزارت بهداشت معرفی شدند.

مهرداد فوج لعلی از پارک علم و فناوری استان آذربایجان غربی و محمد مختارزادگان از پارک علم و فناوری استان فارس نیز فناوران برگزیده شانزدهمین جشنواره تجلیل از برگزیدگان پژوهش و فناوری بودند.

براساس رای هیات داوران، انجمن علمی مهندسی گاز ایران، نشریه علمی پردازش و مدیریت اطلاعات و قطب علمی گاز- دانشگاه شیراز به عنوان های واحدهای پژوهشی برتر در این جشنواره را کسب کردند.

همچنین از مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران و وزارت صنعت،معدن و تجارت به عنوان حامیان پژوهش و فناوری کشور قدردانی شد.

 

انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
عرض تبریک به استاد عزیز و بزرگوارم جناب آقای دکتر رزمی. ایشان به حق شایسته کسب این عنوان بودند. امید به موفقیت های بزرگتر برای ایشان و جامعه دامپزشکی ایران
مصطفی یکتا
دبیر اسبق انجمن های علمی دانشکده دامپزشکی
|
-
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
0
0
با عرض تبریک خدمت جناب آقای دکتر رزمی،از اساتید پر تلاش و پیگیر و پر انگیزه دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد که در غالب اوقات شاهد حضور این استاد ارجمند تا دیرهنگام در دانشکده دامپزشکی و تمرکز دقیق ایشان بر امور تحقیقاتی و پژوهشی و رسیدگی به امور دانشجویان هستیم؛امیدوارم که تلاش و علاقه ایشان، سرمشق و چراغ راهی در مسیر تحصیلی سایر دانشجویان باشد و به خود می بالیم که ایشان به عنوان یک شخصیت علمی نه تنها موجب سربلندی بیش از پیش دانشکده دامپزشکی دانشگاه فردوسی مشهد گردیدند بلکه افتخاری دیگر برای جامعه دامپزشکی کشور به ارمغان آوردند.
شاگرد همیشگی شما دانشوری
ناشناس
|
-
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۸
0
0
دکتر تبریک بابت این همه افتخارامیدوارم همیشه سربلند و پیروز باشید
ناشناس
|
-
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۳۰
0
0
دکتر تبریک و تهنيت باد .امیدوارم همیشه سربلند و دلسوز بماني .بهروزيخواه
محمد رضا آرین نژاد
|
-
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۳
0
0
با سلام و عرض تبریک حضور استاد ارجمند جناب آقای دکتر رزمی واقعا بخش کوچکی از زحمات جنابعالی مورد تقدیر قرار گرفته است و شایستگی شما بیش از اینهاست . من افتخار می کنم که در دوره دانشجویی خدمت شما بودم و امیدوارم بازهم این توفیق نصیبم شود .
نظر شما
ادامه