کد خبر: ۲۴۵۷۷

طی حکمی از سوی مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر سید رضا سید جعفری» به عنوان بازرس معتمد اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی منصوب شد

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی، «دکتر امیر حسین بهداد» مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در مراسم انتصاب دکتر سید جعفری به سمت بازرس معتمد اداره کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: وظیفه بازرسان دامپزشکی وظیفه بسیار مهم و سنگینی است که باید با اصل قرار دادن دو صفت صداقت و وفاداری که از سفارشات حضرت امیر الامومنین علی (ع) به بازرسان است، به این وظیفه و مسئولیت خطیر اهتمام ورزند.

در ادامه این مراسم دکتر سید رضا سید جعفری به قرائت سوگند نامه بازرسان دامپزشکی پرداخت و در حضور مدیر کل، معاون سلامت، روسای ادارات ستادی اداره کل دامپزشکی استان و برخی از روسای ادارات دامپزشکی شهرستانها سوگند یاد کرد تا تمام توان خود را در راستای عمل به وظایف خطیر بازرسی، بکار گیرد.

در پایان این مراسم دکتر بهداد حکم انتصاب دکتر سید رضا سید جعفری را که از طرف مدیر کل حوزه ریاست،حقوقی و ارزیابی عملکرد صادر شده بود به وی تنفیذ کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای سید رضا سید جعفری

سلام علیکم

با عنایت به مصوبه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ،جنابعالی را برای مدت 3 سال به عنوان "بازرس معتمد" موضوع ماده (91) قانون مدیریت خدمات کشوری در استان آذربایجان شرقی منصوب می نمایم.

اهمیت حفظ سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ایجاب می نماید با انجام بازرسی های ادواری منظم در محدوده تخلفات موضوع این ماده (رشوه خواری و سوء استفاده از مقام اداری) با جدیت و پشتکار لازم در جهت تحقق این مهم همت گمارده و گزارش های مربوط را مطابق با ترتیبات مقرر در دستورالعمل اجرائی مواد (91 و 92) قانون و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری، تهیه و ارائه نمائید.

دکتر مسعود سواری

مدیر کل حوزه ریاست،حقوقی و ارزیابی عملکرد

 

نظر شما
ادامه