کد خبر: ۲۸۰۱۲
نماینده گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی:
«سلیمان عباسی» همچنین در سخنانی عجیب از تصمیم وزیر بهداشت جهت بازدید از مکان‎های پیشنهادی برای راه‎اندازی رشته و دانشکده دامپزشکی در گنبدکاووس خبر داد ...

حکیم مهر - نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوزهای لازم برای راه اندازی مجتمع سلامت و دانشکده دامپزشکی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از فارس، «سلیمان عباسی» صبح امروز در نشست مشترک با جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاههای گنبدکاووس با اشاره به نقش مهم دانشگاه ها در توسعه و پیشرفت کشور اظهار کرد: آنچه برای یک کشور قدرت واقعی را به ارمغان می آورد، تولید علم و فناوری است که بستر این تولید دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی است.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی توسعه دانشگاه ها را متناسب با رشد دانشجویان و رشته ها در کشور امری طبیعی برشمرد و اذعان کرد: برای توسعه فضاهای دانشگاهی شهرستان گنبدکاووس برنامه های متعددی داریم که راه اندازی مجتمع سلامت، دانشکده دامپزشکی و دانشگاه فنی و حرفه ای بخشی از این برنامه هاست.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از تصمیم وزیر محترم بهداشت برای بازدید از مکان های پیشنهادی مسئولان شهرستان برای راه اندازی رشته و دانشکده دامپزشکی در گنبدکاووس خبر داد و گفت: بسترهای خوبی را برای راه اندازی و توسعه این دانشکده در شهرستان داریم و امیدواریم بتوانیم با کمک مردم و مسئولان در پیشرفت شهرستان گنبدکاووس نقشی مهم ایفا کنیم.

وی با بیان اینکه چندین رشته در مقاطع تحصیلی مختلف برای دانشگاه آزاد واحد گنبدکاووس با رایزنی با سازمان مرکزی دانشگاه آزاد افزوده شده است، خاطرنشان کرد: چندین رشته دیگر نیز در ترم آینده به این دانشگاه اختصاص داده خواهد شد.

نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی از رشد بی ضابطه برخی رشته های فاقد تاثیر و خارج از نیازهای کشور و شهرستان در تحصیلات تکمیلی انتقاد کرد و افزود: تلاش همه مسئولان در دانشگاه ها باید رشد و توسعه کمی و کیفی رشته های کاربردی باشد که در نهایت به پیشرفت کشور و تولید داخل کمک کند.

 

خبر مرتبط:

مدیر روابط عمومی دانشگاه گنبد کاووس: تاسیس دانشکده دامپزشکی از  اولویت‌های دانشگاه است 

نظر شما
ادامه