کد خبر: ۲۸۰۱۷

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان همدان، طی حکمی از سوی «دکتر مسعود سواری» مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی، بازرسی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور، «دکتر آرش سامی» به سمت بازرس ویژه اداره کل دامپزشکی استان همدان منصوب گردید.

 «دکتر رسولی» مدیرکل دامپزشکی استان همدان طی جلسه تودیع و معارفه بازرس معتمد دامپزشکی استان ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع)، نهم دی ماه سالروز بصیرت و میثاق امت با ولایت را نیز گرامی داشت.

وی در ادامه اداره دامپزشکی را یک اداره حاکمیتی عنوان نمود و به وظایف گسترده این اداره اشاره کرد و گفت: اداره دامپزشکی بر خلاف وظایف گسترده،بودجه و نیروی انسانی کم نقش بسزایی در سلامت غذایی و انسان های جامعه دارد.

ایشان در ادامه تصریح کرد: همکاران ما با تلاشی ایثارگرانه جهت تامین شعار سلامت غذا از مزرعه تا سفره و تامین امنیت بهداشتی غذایی مواد خام دامی در استان از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند.

در پایان این مراسم مدیر کل دامپزشکی استان از زحمات «محمدرضا ضیاءفر» در دوران تصدی بر این پست تقدیر و تشکر کرد و با اهداء حکم دکتر سامی برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون را نمود.

 

نظر شما
ادامه