کد خبر: ۲۸۰۶۸

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، جلسه هماهنگی واحدهای نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و قرنطینه و امنیت زیستی با حضور روسای شبکه های دامپزشکی، مسئولین و کارشناسان واحدهای نظارت و قرنطینه در سالن جلسات اداره کل دامپزشکی استان مرکزی برگزار شد.

در این جلسه «دکتر شانقی» مدیر کل دامپزشکی استان مرکزی با تشکر از زحمات همکاران در راستای سلامت جامعه، به بیان اهمیت نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی و قرنطینه در حوزه دامپزشکی و دعوت همکاران به تعامل بیشتر پرداخت.

«دکتر سلمان نژاد» رئیس واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی در خصوص صدور پروانه الکترونیکی مسئولین فنی، کد الکترونیکی خودروهای حمل فرآورده های خام دامی، اصول نمونه برداری، ممیزی اماکن دامی، برنامهTrace ، ارزیابی سالیانه شهرستان، درجه بندی واحدهای عرضه، کد ردیابی مرغ و تخم مرغ، ضوابط مشاغل خانگی توضیحاتی ارائه نموده و پیگیری مجدانه شبکه های دامپزشکی را خواستار شد.

ضمناً در خصوص پروانه الکترونیکی مسئولین فنی و بهداشتی اعلام شد تاکنون 23 نفر مراحل ثبت نام اولیه را انجام داده که از این تعداد 9 نفر صدور پروانه ایشان در دست اقدام می باشد.

در پایان روسای شبکه های دامپزشکی و کارشناسان نظارت و قرنطینه استان به بررسی مشکلات این دو حوزه و ارائه راهکارها و پیشنهادات پرداختند.

نظر شما
ادامه