کد خبر: ۲۸۱۱۹

طی حکمی از سوی مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور، «مهندس محمدتقی حیدریان» به عنوان بازرس معتمد اداره کل دامپزشکی استان سمنان منصوب شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان سمنان، «دکتر محمدسعیدی» مدیر کل دامپزشکی استان سمنان در مراسم معارفه «مهندس تقی حیدریان» به سمت بازرس معتمد اداره کل دامپزشکی استان سمنان گفت: وظیفه بازرسان دامپزشکی وظیفه بسیار مهم و سنگینی است که باید با اصل بی طرفی و صداقت و پشتکار با بهره مندی از توان مدیریتی و با همکاری کلیه پرسنل به این وظیفه و مسئولیت خطیر اهتمام ورزند.

در ادامه جلسه مهندس حیدریان در حضور مدیر کل، معاونین و پرسنل ستادی اداره کل به قرائت سوگند نامه بازرسان دامپزشکی پرداخت و سوگند یاد کرد تا تمام توان خود را در راستای عمل به وظایف خطیر بازرسی، بکار گیرد.

در پایان مراسم دکتر سعیدی مدیر کل دامپزشکی سمنان از طرف مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد سازمان دامپزشکی کشور حکم مهندس تقی حیدریان را به وی اهداء کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای مهندس محمد تقی حیدریان

سلام علیکم

با عنایت به مصوبه کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ،جنابعالی را برای مدت 3 سال به عنوان "بازرس معتمد" موضوع ماده (91) قانون مدیریت خدمات کشوری در استان سمنان منصوب می نمایم.

اهمیت حفظ سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم ایجاب می نماید با انجام بازرسی های ادواری منظم در محدوده تخلفات موضوع این ماده (رشوه خواری و سوء استفاده از مقام اداری) با جدیت و پشتکار لازم در جهت تحقق این مهم همت گمارده و گزارش های مربوط را مطابق با ترتیبات مقرر در دستورالعمل اجرائی مواد (91 و 92) قانون و رعایت اصل بی طرفی و امانتداری، تهیه و ارائه نمائید.

دکتر مسعود سواری

مدیر کل حوزه ریاست، حقوقی و ارزیابی عملکرد
 
نظر شما
ادامه