کد خبر: ۲۸۱۳۳

مدیران ستادی ورؤسای ادارات دامپزشکی شهرستانهای تابعه از تاریخ 22 لغایت 25 دیماه در محل غرفه اداره کل دامپزشکی قزوین حضور خواهند داشت.

«محمد فرحی» مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قزوین با اعلام این خبر افزود: نهمین نمایشگاه دام، طیور، آبزیان، دامپزشکی و صنایع وابسته، از تاریخ 22 لغایت 25 بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان قزوین برگزار می شود که در این نمایشگاه، واحدهای پرورش دام وطیور ، شرکتهای دارویی دامپزشکی، کارخانه های تولید خوراک دام و... به منظور معرفی محصولات ویا خدمات قابل ارائه به بهره برداران مرتبط حضور خواهند داشت.

مهندس فرحی در خصوص نحوه حضور اداره کل دامپزشکی در این نمایشگاه گفت: با عنایت به اینکه بازدیدکنندگان این نمایشگاه شامل بهره برداران بخش کشاورزی و دسته دوم عموم مردمی می باشند که ارتباط کاری با دامپزشکی ندارند، لذا در غرفه اداره کل دامپزشکی استان ارائه اطلاعات و خدمات برای دو دسته مخاطب در نظر گرفته شده است:

توزیع کتابچه های آموزشی، بروشور و پمفلت، با موضوع بهداشت فرآورده های خام دامی (گوشت، مرغ، ماهی، شیر و...) و پاسخ به سوالات مرتبط برای عموم مردم و همچنین اطلاع رسانی در خصوص روش های پیشگیری از بیماریهای واگیر دام و طیور به همراه نمایش فیلم و عکس برای دامداران ارائه خواهد شد.

مسئول اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در اداره کل دامپزشکی استان قزوین، همچنین از حضور مدیران ستادی اداره کل دامپزشکی قزوین و رؤسای ادارات دامپزشکی تابعه، طبق برنامه زمان بندی در غرفه دامپزشکی خبر داد و اظهار داشت: بهره برداران و عموم مردم طبق برنامه زمان بندی ذیل می توانند با حضور در غرفه اداره کل دامپزشکی استان قزوین با مدیران دیدار وگفتگو داشته و ضمن بهره مندی از خدمات مشاوره ای کارشناسان، مشکلات احتمالی پیش رو در زمینه دامپزشکی را با ایشان مطرح نمایند.

ساعت حضور

سمت

نام

ساعت حضور

سمت

نام

تاریخ

 18الی 21

مدیر کل دامپزشکی قزوین

دکتر سید بهمن نقیبی

 15الی 18

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان البرز

دکتر علی آقاجان نیا معلم

 22/10/94

 18الی 21

معاون سلامت

دکتر علیرضا اکبر شاهی

 15الی 18

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی

دکتر وحید کشاورز

 23/10/94

 18الی 21

سرپرست اداره دامپزشکی بوئین زهرا

دکتر مهدی مهرزاده

 15الی 18

رئیس اداره بهداشت ومدیریت بیماریهای دامی

دکتر حمید زینالی

 24/10/94

 18 الی 21

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان آوج

دکتر امین یوسفی

 15 الی 18

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین

دکتر عیسی غیاث یزدی

 25/10/94

 
 
نظر شما
ادامه