کد خبر: ۲۸۱۴۳
به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان لرستان، «دکتر امیدی» معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان لرستان در بازدیدی مشترک با مدیرکل دامپزشکی استان، با برخی از وظایف و مسئولیت های حاکمیتی و همچنین سختی کار کارکنان دامپزشکی آشنا شدند .
 
«دکتر ابراهیم توکلی» مدیرکل دامپزشکی استان لرستان در حین بازدید از محل کشتارگاه صنعتی دام و همچنین عملیات واکسیناسیون شاربن گاوی در روستای امیرآباد ده پیر بخش مرکزی، توضیحاتی در خصوص اهمیت اقتصادی و بهداشتی و همچنین و سختی کار دامپزشکی برای بازدید کنندگان مطرح نمودند.

وی همچنین بعضی از مشکلات فرا روی دامپزشکی استان از جمله عدم هماهنگی بین حجم کار و پروژه های واگذار شده به دامپزشکی استان با میزان اعتبارات مصوب بیان نمودند.

دکتر امیدی در این بازدید ضمن خسته نباشید به مدیرکل دامپزشکی و همکاران وی گفت: تا از نزدیک بازدید صورت نگیرد، شناخت صحیحی از سختی و اهمیت وظایف دامپزشکی بدست نمی آید و اهمیت آن مشخص نمی گردد. دامپزشکی از مشاغل سخت و طاقت فرسا بوده و احتمال آلودگی به بیماری های مشترک بسیار زیاد است و همین بر این سختی می افزاید.

در این بازدید خانم مرادی کارشناش استانداری، مهندس جایدری رییس گروه هماهنگی دفتر برنامه ریزی و بودجه استان لرستان و دکتر علی دلیران نیا رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان خرم آباد، دکتر توکلی را همراهی می نمودند.
 




 
  
نظر شما
ادامه