کد خبر: ۲۸۱۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 
 

مدیرکل دامپزشکی استان یزد اظهار داشت: با هدف تسریع و تسهیل در خدمت رسانی به روستائیان و بهبود نظام بهره برداری تولید روستایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید در زمینه تقویت NGO  ها اداره کل دامپزشکی استان یزد طرح همیار دامپزشکی روستا را با همراهی دفتر امور روستایی و عشایری استانداری و بخشدران و دهیاران سراسر استان به اجرا در می آورد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از یزد فردا، «دکتر حدادزاده» در ادامه افزود: اداره کل دامپزشکی استان یزد یکی از دستگاه های پیشرو در زمینه واگذاری و برون سپاری امور تصدی گری به بخش خصوصی می باشد به گونه ای که در سال 1393 از مجموع 2115000 نوبت سر واکسیناسیون صورت گرفته در سطح استان، بیش از 51 درصد آن توسط بخش خصوصی و از طریق عقد قرار داد با 12 مرکز مایه کوبی صورت گرفته است.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرح همیار دامپزشکی روستا در سطح استان یزد و در 10 درصد روستاهای دارای سکنه به اجرا در می آید. این طرح با هدف تسهیل خدمت رسانی به روستائیان و تسریع در امر اطلاع رسانی به آنان، همچنین کمک به اکیپ های واکسیناتور دامپزشکی در سطح روستا ها صورت می گیرید تا از این طریق گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی برداشته شود.

دکتر حداد زاده از علاقه مندان به شرکت در این طرح دعوت نمود تا با مراجعه به دهیاری از شرایط ثبت نام مطلع شده و در صورت احراز صلاحیت به شبکه ی دامپزشکی معرفی شوند تا در اجرایی شدن این طرح مفید مشارکت نمایند.

لازم به ذکر است مقدمات طرح همیار دامپزشکی روستا صورت پذیرفته و بعد از شناسایی کامل همیاران طرح، اجرای آن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز خواهد شد.
 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دکتر دامپزشک امیرب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
0
به نظر من این طرح عمق یک فاجعه رو نشون میده ما از طرفی تعداد زیادی نیروی متخصص بیکار داریم که با مدرک دکترا گوشه خونه نشستن و از طرفی سازمان به دلیل کمبود شدید نیرو دست به دامان نیروهای دیپلمه تحت عنوان همیار دامپزشک شده است باید به حال این سازمان گریست
نظر شما
ادامه