کد خبر: ۲۸۱۵۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
عاقبت توهین به مأمور اداره دامپزشکی شهرستان بابل:
این قصاب متخلف با فحش و ناسزا اقدام به اهانت و تهدید مسئول نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی شهرستان بابل نموده بود ...
 
 

حکیم مهر - فردی که در شهرستان بابل به مامور دامپزشکی در حین انجام وظیفه اهانت کرده بود با پیگیری بعمل آمده و معرفی فرد خاطی به دادگستری حکم شلاق به همراه جریمه نقدی صادر شد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از اداره دامپزشکی شهرستان بابل، «دکتر پهلوانیان» رئیس اداره دامپزشکی شهرستان بابل با ارسال گزارشی گفت: دکتر علیرضا آقاجانی مسئول نظارت بر بهداشت عمومی این اداره در بازدیدهای ادواری خود از مراکز تولید، نگهداری و عرضه فراورده های خام دامی، در حین انجام ماموریت برای برخورد قانونی با یک واحد قصابی بخاطر عرضه گوشت قاچاق و انجام مراحل قانونی، متصدی قصابی با فحش و ناسزا اقدام به اهانت به همکار دامپزشکی نموده که موضوع طی تنظیم صورتجلسه به مراجع قضایی ارجاع گردید.

پهلوانیان در ادامه اظهار کرد: دادگاه نیز با توجه به صورتجلسه موجود، گواهی گواهان و شاهدان و همچنین استناد به گزارش نیروی انتظامی و اقرار صریح متهم در مراجع انتظامی بزهکاری وی را محرز و مسلم دانسته و وی را بابت توهین به مامور دولت در حین انجام وظیفه به تحمل سی و هفت ضربه شلاق تعزیری و مجازات 15 ماه حبس تعزیری را برای تهدید مامور دامپزشکی صادر و به وی ابلاغ کرد.

پهلوانیان از دستگاه قضایی و نیروی انتظامی بخاطر حمایت و پشتیبانی از همکاران تقدیر نمود و خواستار اجرای حکم گردید و تاکید داشت هر گونه توهین به مامورین دامپزشکی که در عرصه سلامت تضمین کننده بهداشت عمومی جامعه می باشند جرم محسوب شده و با تمام قوا با آن مقابله می کنیم.

وی حاشیه امنیتی در حوزه دامپزشکی برای ماموران و بازرسان بهداشتی را با توجه به وظیفه مندی تعیین شده ناچیز خواند و خواستار برخورد و پیگیری جدی با اینچنین موضوعات شد.
 
 
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
یک دامپزشک بخش خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
1
2
متاسفانه این حمایت های فقط زمانی اعمال می شود که پای یک دامپزشکی بخش دولتی در میان باشد.
اگر دامپزشکی مذکور دولتی نبود چه اتفاقی می افتاد. احتمالا رئیس محترم اداره دامپزشکی در دادگاه به نفع قصاب شهادت می داد!؟!؟
همکار دامپزشک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
1
این هم پرستیج اجتماعی .....
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
1
رای قضایی یک چیزه و اجرای حکم یک چیز . اگر این حکم اجرا بشه که فکر نکنم بشه همکار محترم بخش دولتی با شناختی که دوستان از قصاب جماعت دارند ، باید به فکر شهر یا استان دیگری جهت ادامه خدمت باشند .
از فسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
1
1
ما بازرسا اینجا شاخ قصابا رو مهر کردیم،جرات دارن حرف کم وزیاد بزنن چه برسه دست از پا خطا کنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
اگر دامپزشکی مذکور دولتی نبود و در یک شرکت خصوصی کار می کرد چه اتفاقی می افتاد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۶
0
0
حركت خوبي است ليكن اين را بايد در نظر گرفت كه يكي از علتهاي توهين قصابها به بازرسين عدم رعايت عدالت در برخورد با متخلفين است.بازرسين بارها اين حرف را از قصابها شنيده اند كه اگر جرأت داريد برويد فلاني را بگيريد و واقعا راست هم مي گويند .........................................................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۷
0
0
اینجانب یک دکتر دامپزشک بوده که در کشتارگاه کار میکردم اما به دلیل حذف یک لاشه الوده مدیر کشتارگاه با کمال بی احترامی بنده را اخراج کرد.نه سازمان نه نظام هیچ حمایتی از بنده نکرد .به راستی ایا وقت ان نرسیده که شرایطی فراهم شود که دامپزشک و کارفرما از نظر مالی باهم در ارتباط نباشن تا اینگونه مشکلات ایجاد نشود چرا حقوق یک مسول فنی دامپزشک باید کمتر از یک پنجم حقوق یک لیسانس بینایی سنجی در وزارت بهداشت باشد.مگر نه این است که دامپزشکانی که به بازدید امکان دامی میروند اول پول خود را از دامدار گرفته سپس کار خود را انجام میدهند و دیگر دامدار حق انتخابی در گزینش بازرس مربوطه ندارد و این نظام هست که تصمیم میگیرد که کدام دامپزشک به بازدید کدام اماکن دامی برود.چه میشود اگر این طرح در مورد مسول فنی ها نیز اجرا شود!!!!!وقتی طرف حساب دامدار یا مدیر کارخانه فراورده های گوشتی نظام دامپزشکی یا سازمان دامپزشکی باشد دیگر نمیتوانند با وجود درامدهای زیادشون حق دامپزشک مظلوم را به عنوان مسول فنی بخورند!!!!!اگرچه که شنیدم قبلا همچین طرحی بوده اما بازم اون نهاد مسول پول مسول فنی هارو میخورده!!!
نظر شما
ادامه