کد خبر: ۲۸۱۹۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
DSC0489
 

اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه یک واحد داروخانه دامپزشکی متخلف را با هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و با حکم دادستان شهرستان پلمپ کرد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از دیمه نیوز، «دکتر جواد شایان خواه» با اعلام این خبر اظهار کرد : تعهد دامپزشکان و ارایه نکردن دارو بدون نسخه در داروخانه ها نخستین گام در راستای عرضه فرآورده های خام دامی سالم و عاری از باقیمانده های دارویی است.

وی گفت: با توجه به اینکه پروانه تاسیس و مسئول فنی این داروخانه ابطال گردیده بود، متاسفانه علی رغم تذکرات و اخطارهای قبلی، بدون داشتن مجوز در حال فعالیت بوده که بلافاصله موضوع بررسی و مشخص شد این واحد علاوه بر نداشتن مجوزهای فوق الذکر، بدون حضور مسئول فنی (دکتر دامپزشک) نیز اقدام به نسخه پیچی برای دامداران منطقه می کنند.

سرپرست اداره دامپزشکی فیروزکوه افزود: برخورد با متخلفان اساس کار دستگاههای نظارتی- بازرسی است.
 
 
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
فیروزکوه شهر بزرگی نیست که دامپزشکی اونجا خبردار نبوده!! خیلی جالبه که متخلفین بهداشتی را عزیزان امنیتی شناسایی می کنند و این موضوع می تواند به حیثیت جامعه دامپزشکی لطمه بزند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
0
0
اتفاقا کار کردن در شهرهای کوچک دل شیر میخواد چون اکثر افراد توی اونجا بومی اند و کارو سخت میکنه برا دامپزشکی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
این افراد دل شیر داشتن که این کار کردن.... استان ................ از این جور هنجار شکن ها زیاد داره از ریس انتصابی بخش خصوصی گرفته تا بازار های محلی دارو دامپزشکی می فروشن مثل میوه , سبزی....
نظر شما
ادامه