کد خبر: ۲۸۲۱۰
 

روز دوشنبه مورخ 28/10/94 «دکتر علی اصغر شریفی» مدیر کل دامپزشکی استان به اتفاق جمعی از مسئولین دامپزشکی در محل اداره کل صدا و سیمای استان حاضر و با «مهندس رامک» مدیر کل صدا و سیمای البرز دیدار و گفتگو نمود.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان البرز، در این دیدار ابتدا دکتر شریفی ضمن اظهار خرسندی از همکاری خوب سیمای البرز در پوشش اخبار حوزه دامپزشکی، به بیان فعالیت های دامپزشکی و نوع ارائه خدمات دامپزشکی در تمامی زمینه ها پرداخت و عنوان نمود: دامپزشکی همواره در تامین سلامت فرآورده های خام دامی از مزرعه تا سفره مردم نظارت کامل داشته و نیازمند حمایت جدی تر مسئولین استانی می باشد و همچنین در زمینه انعکاس اخبار حوزه دامپزشکی تاکنون اقدامات خوبی انجام شده ولی کافی نبوده است؛ لذا امیدوارم در آینده ارتباط صدا و سیمای البرز با دامپزشکی و انعکاس اخبار این حوزه جهت روشن شدن افکار عمومی در زمینه سلامت و بهداشت انواع فرآورده های خام بیش از پیش گردد.

در ادامه مهندس رامک مدیر کل صدا و سیمای البرز ضمن خوش آمد گویی به حاضرین، بحث سلامت و کنترل بهداشت جامعه را از عوامل بسیار مهم عنوان نموده و گفت: این اداره کل همچون گذشته آمادگی دارد در زمینه پوشش گزارشات خبری با دامپزشکی همکاری داشته باشد.

وی افزود: با توجه به ذیق وقت در سیمای البرز، انشالله بتوانیم در آینده زمانی را برای برنامه های کارشناسی با موضوع بهداشت و دامپزشکی اختصاص دهیم.

در این جلسه «مهندس ژین» معاون اخبار و اطلاعات سیمای البرز نیز حضور داشت که به ارائه گزارش اقدامات انجام شده و پوشش اخبار حوزه دامپزشکی پرداخت.

 
نظر شما
ادامه