کد خبر: ۲۸۲۱۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
طی نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
در این نامه از رئیس سازمان دامپزشکی خواسته شده است تا حصول به هماهنگی نهایی مبتنی بر مصلحت ملی دامپزشکی این طرح از دستور کار خارج شود ...
 
 

حکیم مهر - «دکتر محمد رضا صفری» رئیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران، طی نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان دامپزشکی کشور خواستار لغو طرح همیار دامپزشکی روستا شد.

به گزارش حکیم مهر، متن این نامه به شرح ذیل می باشد:

 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
0
در جملات مرتبط از فعل میشود چقد ر استفاده شده است.
بخش خصوصی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
2
زنده باد دکتر صفری این نامه نشان از آگاهی و درک عمیق شما از رشته دامپزشکی و چالش های پیش روی آن است امیدوارم که موثر واقع شده و سازمان دامپزشکی رو از این طرح خام که بیشتر شبیه خود زنی است منصرف کند. با سپاس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
2
اکر سازمان دامپزشکی به علت کمبود نیرو قادر به انجام وظایف خود نیست باید نسبت به حل این مشکل که استخدام بخشی از نیروهای تحصیلکرده بیکار است اقدام کند و نه این که از روستاییان محترم که فاقد صلاحیت علمی هستند استفاده شود امیدواریم حرفهای برحق دکتر صفری شنیده شود و سازمان دامپزشکی نیز از این اقدام رو به عقب منصرف گردد . دکتر دامپزشک بخش خصوصی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
2
به نام پروردگار هستی بخش
بااحترام
امروز زمانی که این نامه را دیدم ، برای بار دیگر و به عنوان عضوی کوچک از مجموعه ی چندهزار نفری دامپزشکی کشور ، مایوس و دلسرد شدم . چرا که بعد از گذشت 90 سال از بنیانگذاری این حرفه بطور رسمی درکشور ، هنوز متولی و جایگاه مشخصی برای آن تعریف و ترسیم نشده است .
مسئولان رده های بالای آن باهم تضاد دارند .
هر روز اخبار تاسف بار از جذب بی رویه دانشجو به گوش می رسد .
هر روز اخبار تاسف بار از قرارداد های شرم آور همکاران بابت مبالغ ناچیز به گوش می رسد
هر روز اخبار تاسف بار از بروز و شیوع بیماری های بازپدید و نوپدید که دامپزشکی به دلیل عدم برخورداری از نیروی انسانی و بودجه کافی ، توان برخورد با آن ها را ندارد ، به گوش می رسد
هر روز به خیل عظیم دانش آموختگانی که هیچ برنامه ای برای استفاده از آن ها وجود ندارد ، افزوده می شود (حداقل به واسطه 7سالی که هزینه تحصیل این عزیزان به دوش دولت بوده ، از آنان استفاده شود )
و هر روز اخبار تاسف بار و ناخوشایند از درمان های غیر مجاز ، توسط افراد فاقد صلاحیت از گوشه کنار کشور به گوش می رسد ...
بزرگان می دانند سال ها پیش ( در اوایل دهه ی 70 هجری شمسی ) سازمانی در وزارت کشاورزی آن زمان دایر و مشغول فعالیت بود که در همان دوران به دلیل عدم کارایی منحل گردید و به بدنه وزارت جهاد کنونی متصل شد ( تحت عنوان معاونت امور دام ! ) .
و شاید بهتر باشد سازمان دامپزشکی هم ...
دامپزشک 83
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
0
4
آیا حقوق و مزایایی هم به همیاران دامپزشک تعلق می گیرد؟ ما دامپزشک بیکار کم نداریم که نه در سیستم دولتی پذیرفته شدند و نه در بخش خصوصی به نوایی رسیدند از جمله خود بنده، حداقل بنده دامپزشک در یکی از این روستاها همیار دامپزشک بشم!
دکتر محمد لطفی زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۳۰
1
0
بسمه تعالی. با اهداء سلام و احترام. آنچه در قانون پیش بینی شده اما تاکنون از آن غفلت شده است و حتی در مواردی مهندسان علوم دامی به این عرصه (تلقیح) ورود کرده اند آن است که (همیار دامپزشک) عبارتی است که منطبق با شرح وظایف و توانمندیهای (کاردان دامپزشکی) است و چه کسی بهتر از کاردان دامپزشکی برای همیاری دامپزشک در سطح روستا؟
نظر شما
ادامه