کد خبر: ۲۸۲۱۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار
 

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار پس از بازدید از مجهزترین مجتمع آزمایشگاهی دامپزشکی در دانشکده دامپزشکی این دانشگاه گفت: «با افتتاح این مجتمع تحولی عظیم در خدمت‌رسانی تخصصی به دامداران دام‌های کوچک و بزرگ استان سمنان و استان‌های همجوار ایجاد خواهد شد.»

به گزارش حکیم مهر به نقل از خبرگزاری آنا، «دکتر طاهره میرساردو» هنگام بازدید از مجهزترین مجتمع آزمایشگاهی دامپزشکی در دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار، در جریان روند تجهیز و راه‌اندازی این مجتمع قرار گرفت و افزون بر بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع آزمایشگاهی و بیمارستان تخصصی دامپزشکی با مدیریت و کارشناسان این مجتمع نیز گفت‌و‌گو کرد.

میرساردو در حاشیه این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: «این مجتمع تحول عظیمی در خدمت رسانی تخصصی دامپزشکی به دامداران دام‌های کوچک و بزرگ در استان سمنان و استان‌های همجوار ایجاد خواهد کرد که دارای 16 آزمایشگاه با امکانات و تجهیزات پیشرفته شامل: آزمایشگاه انگل شناسی، مواد غذایی، میکروبیولوژی، قارچ شناسی، تغذیه، کلینیکال پاتولوژی، بیوشیمی، فیزیولوژی، فارماکولوژی، بافت شناسی، پاتولوژی،آبزیان و آزمایشگاه تحقیقاتی است.»

وی با بیان اینکه این مجتمع به صورت مجزا در طبقه دوم بیمارستان تخصصی دامپزشکی واقع شده افزود: «با هدف بهبود آموزش، پژوهش و خدمت رسانی به دامداران منطقه، بخش های مختلف بیمارستان و آزمایشگاه ها به صورت متمرکز ایجاد شده است که افزایش کمی و کیفی را به دنبال خواهد داشت.»

سرپرست واحد گرمسار افزود: «آزمایشگاه‌های مجتمع آزمایشگاهی دامپزشکی واحد گرمسار مجهز به تجهیزات آزمایشگاهی، بیمارستانی و دامپزشکی است که در کلاس‌های آموزشی فارماکولوژی، پاتولوژی، هیستولوژی، آسیب شناسی، جانورشناسی، پرورش و بیمارهای زنبور و ماهی، تکثیر و پرورش ماهی و ماهی شناسی و خدمت رسانی به دامداران مورد استفاده قرار خواهد گرفت.»

میرساردو، پتانسیل‌ها و بنیه علمی بسیار بالای استادان گروه دامپزشکی این واحد دانشگاهی را یادآور شد و افزود: «اعضای هیات علمی دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار از بهترین و مجرب ترین استادان دامپزشکی کشور هستند که نقش بسیار بسزایی در تربیت دامپزشکان در این واحد دانشگاهی ایفا می‌کنند.»

 
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
دانشجو
|
France
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
1
1
یک ترم است که طبقه دوم هم افتتاح شده و کلاس برگزار میشه، دیگه افتتاح دوباره چرا؟! کدوم تجهیز؟ کدوم تحول؟ از وقتی این بیمارستان افتتاح شده کیس ها ناپدید شدند. یاد همون کلینیک قدیمی ولی پر کیسمون به خیر
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۱
1
0
اعضای هیات علمی دانشکده دامپزشکی واحد گرمسار از بهترین و مجرب ترین استادان دامپزشکی کشور هستند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
1
1
در یکی از عکسها به نظر میرسه که زیر عنوان اورنیتودوروس، واژه view اشتباه نوشته شده باشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
1
1
بیشتر به یک خبر تبلیغاتی برای شخص رییس میخوره تا بیمارستان، چون از فعالیت های معمول یک بیمارستان عکسی نیست و فقط تصویر رییس مکرر تکرار میشه. این جور خبرها بیشتر به ضرر این دانشکده خوشنام است تا به سودش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
1
0
اون آقای همراه خانم که دستهاشون رو بهم چسبوندن کی هستن؟
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۷
0
1
این تبلیغ نیست که رییس واحد انجام میده، بجای این همه حرفهای بی ربط بهتر بگید ایشون آزمایشگاه هایی رو که چند سال یه گوشه افتاده بود و خاک می خورد رو راه اندازی کرده! کیس هم وجود داره زیادم هست چون منافع شما از این دانشگاه قطع شده همش حرفهای دروغ و ناامید کننده می زنید!
نظر شما
ادامه