کد خبر: ۲۸۲۲۶
 

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی در دیدار با مدیر کل کتابخانه های عمومی این استان، صد جلد کتاب به کتابخانه های زیر مجموعه آن اداره کل اهدا کرد .

به گزارش حکیم مهر به نقل از لیزنا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل دامپزشکی خراسان شمالی در دیدار با مدیر کل جدید کتابخانه های عمومی این استان، صد جلد کتاب به کتابخانه های زیرمجموعه آن اداره کل اهدا کرد.

«دکتر حسین یاوری» در این دیدار با اشاره به اهمیت گسترش کتابخوانی در توسعه جوامع و کاهش آسیب های اجتماعی، سرانه پایین مطالعه در کشور را یادآور شد و گفت: سرانه مطالعه در کشور ما ۱۸ دقیقه و متاسفانه در خراسان شمالی فقط ۳ دقیقه است که امیدوارم با اتخاذ راهکارهای مناسب این ارقام افزایش یابد.

«علی محمد جهانی»، مدیر کل امور کتابخانه های عمومی خراسان شمالی نیز با اشاره به وجود ۶۵ باب کتابخانه عمومی در استان که ۲۵ واحد آن ها در مناطق روستایی دایر است، گفت: دامپزشکی می تواند از این کتابخانه ها به عنوان پایگاه آموزشی، ترویجی و اطلاع رسانی به جامعه هدف خود به نحو احسن بهره بگیرد.

 در پایان این دیدار، ۱۰۰ جلد کتاب در موضوعات و عناوین مختلف به ویژه مباحث آموزشی دامپزشکی برای ارتقای منابع کتابخانه های عمومی استان و بهره بردای مخاطبان آن ها اهدا شد.
 
 
نظر شما
ادامه