کد خبر: ۲۸۲۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

 351 میلیارد تومان برای افتتاح پروژه های دامپزشکی و عمرانی در قالب 22 پروژه در 7 استان مدنظر قرار گرفته است .

به گزارش روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور به نقل از خبرگزاری شبستان، آیت الله عالمی، رییس کمیته روستایی و عشایری دهه فجر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: استقلال کشور در گرو روستا و عشایر است و در آماری که ارایه شده است عشایر به عنوان بخش عظیمی از تولیدکننده در انواع محصولات از جمله پروتئین هستند.

در ادامه این نشست، «فلسفی» قائم مقام کمیته روستایی و عشایری دهه فجر اظهار کرد: وزارت بهداشت و درمان 23 عنوان برنامه را در این دهه پیش بینی کرده است که در بخش سلامت و بهداشت با مشارکت سازمان دامپزشکی، سازمان کشاورزی و اصلاح نباتات و سازمان هلال احمر و سازمان بسیج مستضعفین برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه های سازمان دامپزشکی گفت: واکسیناسیون 5 میلیون دام سنگین در روستاها سم پاشی اماکن دامی از جمله برنامه‌های این بخش است.

فلسفی اظهار کرد: 2 میلیارد و 400 میلیون اعتبار برای سازمان دامپزشکی و ارایه خدمات به این سازمان در دهه فجر در نظر گرفته شده است.

وی افزود: همچنین 351 میلیارد تومان نیز برای افتتاح پروژه های دامپزشکی و عمرانی در قالب 22 پروژه در 7 استان مدنظر قرار گرفته است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
همکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
0
قافیه چو تنگ آید ...........
شما به مناسبت دهه فجر دارید دام مردم را واکسینه میکنید ؟ یه چیزی بگید که به شما نخندند . بهتر نیست به جای هزینه میلیاردی بدهی خودتون رو بابت طرح واکسیناسیون به بخش خصوصی پرداخت کنید .
نظر شما
ادامه