کد خبر: ۲۸۳۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

معاون استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار ویژه مراغه گفت: اداره های فرهنگ و ارشاد اسلامی و شبکه دامپزشکی این شهرستان به ترتیب موفق به کسب رتبه های اول و دوم طرح تکریم ارباب رجوع در بین اداره های استان آذربایجان شرقی شدند.

به گزارش حکیم مهر به نقل از ایرنا، «ظفر محمدی» افزود: این اداره ها طی سال جاری در طرح نظرسنجی و محاسبه رضایت مندی دستگاه های دولتی استان این رتبه ها را کسب کرده اند.

وی با بیان اینکه این رتبه ها توسط ستاد طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در استان اعلام شده است، اظهار کرد: اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مراغه نیز در این بررسی در رتبه دهم اداره های استان قرار گرفته است.

محمدی، ادامه داد: این رتبه ها در سایه اهتمام و رعایت تکریم ارباب رجوع در راستای اطاعت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و جامه عمل پوشاندن به سیاست های دولت تدبیر و امید با همکاری تمامی کارکنان و مدیریت مسوولان اداره ها بدست آمده است.

شهرستان ویژه مراغه دارای بیش از 100 اداره دولتی، نهاد انقلابی و نظامی است که از این تعداد یک اداره به صورت مستقل از استان زیر نظر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و حدود هفت اداره نیز به عنوان معاونت اداره کل اداره می شود.

شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جهان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
0
خسته نباشند
نظر شما
ادامه