کد خبر: ۲۸۳۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
 

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان از ارائه خدمات رایگان توسط این اداره کل و شبکه های تابعه به مناسبت ایام الله دهه فجر در روز 21 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان، «دکتر جواد نگارستانی» در این خصوص گفت: یکی از اهداف بزرگ انقلاب اسلامی در سال 57 حمایت از محرومین و گسترش خدمات رسانی به مناطق محروم بوده است، که امروز نیز جزء الویت های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: با بررسی عملکرد سالهای گذشته در کنار پیشنهادات موجود، برنامه های ستاد دهه فجر این اداره کل مصوب و جهت اجرا به واحدهای تابعه ارسال گردیده است.

دکتر نگارستانی افزود: دامپزشکی از جمله ارگانهایی است که به دلیل وظایف ذاتی به سراغ محرومترین اقشار جامعه می رود و خدمات خود را در دور افتاده ترین مناطق ارائه می دهد.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: خدمات رسانی به دوردست ترین روستاهها، صیانت از سرمایه های دامی و کمک به اقتصاد دامپروری از طریق کاهش هزینه های درمانی دامداران که غالباً قشر محروم جامعه هستند، از افتخارات مجموعه دامپزشکی می باشد.

وی در پایان تصریح نمود: طی مذاکراتی که با مراکز بخش خصوص صورت گرفته است مقرر گردید در روز مذکور ارائه خدمات توسط کلیه مراکز بخش خصوصی بصورت 50 درصد (نیم بهاء) انجام و در محل شبکه های دامپزشکی کلیه خدمات به صورت رایگان خواهد بود.
 
 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
0
آقایون از کیسه خلیفه ببخشند
کافیه
دیگه
چکار به نون شب مردم دارند
نظر شما
ادامه