کد خبر: ۲۸۳۵۷
 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم، به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، سیستم پیام گیر ارتباطات مردمی (1512) در روابط عمومی این اداره کل فعال گردید.

مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان قم در این رابطه گفت: سیستم مذکور که از مزایای ثبت تاریخ تماس، زمان تماس، تعداد تماس و مشاهده شماره تماس گیرنده بهرمند می باشد، به ما این امکان را می دهد که پس از شنیدن سخنان شخص تماس گیرنده، نسبت به پیگیری موضوع اقدام و در اولین فرصت پاسخ لازم را با استفاده از شماره تلفن ایشان ارائه نماییم.

اصفهانی افزود: کلیه مراحل اجرایی تا حصول نتیجه، توسط روابط عمومی پیگیری و انجام خواهد شد.
 
 
نظر شما
ادامه