کد خبر: ۲۸۳۸۲

به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر اکیپ های واکسیناسیون و سمپاشی رایگان دامپزشکی به همراه کیپ های خدمات رسانی امور عشایری، امور اراضی و منابع طبیعی جهت ارائه خدمات رایگان به مناطق روستایی و عشایری استان اعزام شدند 

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، در دوازدهم بهمن ماه همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، اکیپ های خدمات رسانی به روستاییان و عشایر سازمان جهاد کشاورزی در قالب چهار تیم خدمات رسانی شامل: اکیپ های واکسیناسیون و سمپاشی رایگان دامپزشکی، امور عشایری، امور اراضی و منابع طبیعی و پس از ادای احترام و نثار گل به محضر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی با حضور آیت ا... علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه، دکتر رازانی استاندار کرمانشاه و مسئولین ارشد استان، عازم ارائه خدمات رسانی به روستاییان و عشایر استان شدند.

«دکتر پرور» مدیر کل دامپزشکی استان کرمانشاه ضمن تبریک ایام ا... دهه مبارک فجر بر کلیه فجر آفرینان تصریح نمود: دامپزشکی استان کرمانشاه به مناسبت این ایام مبارک جهت پیشگری از بروز مجدد بیماری لمپی اسکین از آغاز دهه مبارک فجر تمام جمعیت دام سنگین واجد شرایط استان را با همکاری بخش خصوصی و دولتی به شکل کاملاً رایگان بمدت 30 روز کاری واکسینه می نماید. لازم به ذکر است که پیش بینی می گردد که در این مرحله از عملیات حدود 110 هزار رأس دام سنگین استان علیه این بیماری واکسینه گردند. همپنین سم پاشی رایگان بدن دام و جایگاه نگهداری دام در مناطق مرزی از دیگر خدمات دامپزشکی استان به روستاییان و عشایر است.

 

 

نظر شما
ادامه