کد خبر: ۲۸۳۹۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
رئیس سازمان دامپزشکی کشور:
دکتر مهدی خلج افزود: هیچگونه دخالتی در امور تخصصی و فنی توسط این همیاران در امور دامپزشکی صورت نمی‌گیرد و با اجرای این طرح ارکان گزارش‌گیری تقویت خواهد شد ...
 
 

حکیم مهر - رئیس سازمان دامپزشکی کشور در حاشیه افتتاح بیمارستان شبانه روزی دامپزشکی آبان در شهرستان یزد که به مناسبت دومین روز دهه فجر صورت گرفت، اظهار داشت: منافع بخش خصوصی و دولتی در اجرای طرح همیار دامپزشکی روستا در نظر گرفته شده است.

به گزارش حکیم مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان یزد، «دکتر مهدی خلج» در جمع فعالان بخش خصوصی و دولتی استان تصریح کرد: دامپزشکی به منظور ارتقاء عملکرد و خدمت رسانی هر چه بهتر می بایست ارکان گزارش گیری خود را تقویت نماید. از گذشته تاکنون دامداران، واسطه گرها و مسئولین میادین دام از جمله سربازان گزارش دهنده این سازمان به شمار می رفته اند و در سال جاری با اجرای طرح همیار دامپزشکی روستا ارکان گزارش گیری تقویت خواهد شد.

وی ضمن اذعان به اینکه هیچگونه دخالتی در امور تخصصی و فنی توسط این همیاران در امور دامپزشکی صورت نمی گیرد، از همیاران دامپزشکی به عنوان همکاران افتخاری دامپزشکی نام برد و گفت: استفاده از ارتباط، توان و نیروی ارزشمند این عزیزان که در اقصی نقاط کشور حضور دارند و از نزدیک در ارتباط با جمعیت دامی می باشند، در گزارش دهی کانون های بیماری و همکاری با اکیپ های دامپزشکی بسیار تاثیر گذار و مثمر ثمر خواهد بود.
 
 
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
خوزستان
|
United States of America
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
0
با سلام خدمت دکتر خلج عزیز
آقای دکتر از شما بعید است؟!؟!؟!

دامپزشکی قدرت جلوگیری از درمان خودسرانه و مصرف دارو در دامها توسط تکنسین و واکسیناتورهای خودشو نداره.....افرادی که تربیت یافته خود سیستم هستن....الان میخواهید یکسری دیگر را وارد این عرصه کنید
من از خوانندگان این سایت میخواهم بپرسم...آیا سراغ دارید یک فرد بیسواد خود را پزشک معرفی کند و مشغول به درمان باشد و از داروخانه دارو بگیرد و نسخه بنویسد در دفتر 40برگ و اداره کل هم در جریان باش؟؟!؟!؟!؟
در دامپزشکی ما خیلی زیاد داریم
ناشناس
|
Hong Kong
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۸
0
0
از طرف کی قول میدهید؟ اظهارات دکتر خلج و دیگر آقایون نشان از این داره که پس از فارغ التحصیلی مستقیم به سازمان دامپزشکی و خصوصا به حوزه مدیریت سازمان وارد شده اند و از اوضاع بازار کار و روستا و صنعت دامپروری اطلاعات عمیقی ندارند.
نظر شما
ادامه